VM ITALIEN Tidskval Lördag

Nej då, han kvalar sist. 31:a. 2,5 sek efter näst långsamaste.
Sen blir han sist av alla som kommer i mål i första rejset. Varvad 2 gånger, fast bara en gång av näst sista föraren iaf.
Andra rejset bryter han verkar det som (lite luddigt när dom inte märker ut förare som DNF:ar) Han har iaf startfältets långsamaste tid med 3 sekunders marginal.

Hejja hejja! :yoparty

Känns som att han inte riktigt platsar där.

Har han kört något i Sverige i SM tidigare? Hur har det gått då i så fall? Hade varit intressant att se hur han hade klarat sig här.. :)

Men kan någon byta ut kommentatorn. Kallar Aprilior för Huqvarnor, Hiemer för Heimer, Husqvarna är från Italien, blandar ihop gubbar m.m. m.m. :mad:

Men kan någon byta ut kommentatorn. Kallar Aprilior för Huqvarnor, Hiemer för Heimer, Husqvarna är från Italien, blandar ihop gubbar m.m. m.m. :mad:

Det jag undrar mest över vad hans uppdrag är. Är det att A) kommentera ett VM-rejs åt alla som kan se Eurosport (vilket det ju borde vara) eller är det att B) kommentera för Winstanleys, Iddons och Hodgsons fäder :va

Det borde vara A) men det låter mest som att det är B) :huvet

Det jag undrar mest över vad hans uppdrag är. Är det att A) kommentera ett VM-rejs åt alla som kan se Eurosport (vilket det ju borde vara) eller är det att B) kommentera för Winstanleys, Iddons och Hodgsons fäder :va

Det borde vara A) men det låter mest som att det är B) :huvet

Skicka ett mail till dem och gnäll. Lämna samtidigt mina kontaktuppgifter lite diskret så kommer jag kanske få en chans att styra upp i moppesoppan.

/:musik

Coolt!

Matt som är en av tränarna kom 3a resp 4a i S1på ebn standrard KTM 450.
K Farmer var oxå med han kvalade 7a och låg 7a i första racet men verkar ha skrotat.

D Heartly var oxå med han kom 13e.

På ett av våra smårace i spanien spöade jag Farmer, det ni :)
Sen att jag körde om honom när han bromsade på sig behöver man ju inte tala högt om .

Coolt!

Matt som är en av tränarna kom 3a resp 4a i S1på ebn standrard KTM 450.
K Farmer var oxå med han kvalade 7a och låg 7a i första racet men verkar ha skrotat.

D Heartly var oxå med han kom 13e.

På ett av våra smårace i spanien spöade jag Farmer, det ni :)
Sen att jag körde om honom när han bromsade på sig behöver man ju inte tala högt om .

På en fabrikshusa SKA du väl köra om en Bonde?!!! :) :tummenupp

På en fabrikshusa SKA du väl köra om en Bonde?!!! :) :tummenupp
Så sant så sant :)
Kul att man har några "kompisar" att följa i VM i all fall.
Skulle vi få ut några av våra toppförare så skulle de inte göra bort sig det är i alla fall säkert. Christina Jocke och Ola typ.... Skulle vara grymt kul att se. Hoppas de får mersmak nu när de ska köra Tyska mästerskapen :tummenupp

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti