VM ITALIEN Tidskval Lördag

Nej då, han kvalar sist. 31:a. 2,5 sek efter näst långsamaste.
Sen blir han sist av alla som kommer i mål i första rejset. Varvad 2 gånger, fast bara en gång av näst sista föraren iaf.
Andra rejset bryter han verkar det som (lite luddigt när dom inte märker ut förare som DNF:ar) Han har iaf startfältets långsamaste tid med 3 sekunders marginal.

Hejja hejja! :yoparty

Känns som att han inte riktigt platsar där.

Har han kört något i Sverige i SM tidigare? Hur har det gått då i så fall? Hade varit intressant att se hur han hade klarat sig här.. :)

Men kan någon byta ut kommentatorn. Kallar Aprilior för Huqvarnor, Hiemer för Heimer, Husqvarna är från Italien, blandar ihop gubbar m.m. m.m. :mad:

Men kan någon byta ut kommentatorn. Kallar Aprilior för Huqvarnor, Hiemer för Heimer, Husqvarna är från Italien, blandar ihop gubbar m.m. m.m. :mad:

Det jag undrar mest över vad hans uppdrag är. Är det att A) kommentera ett VM-rejs åt alla som kan se Eurosport (vilket det ju borde vara) eller är det att B) kommentera för Winstanleys, Iddons och Hodgsons fäder :va

Det borde vara A) men det låter mest som att det är B) :huvet

Det jag undrar mest över vad hans uppdrag är. Är det att A) kommentera ett VM-rejs åt alla som kan se Eurosport (vilket det ju borde vara) eller är det att B) kommentera för Winstanleys, Iddons och Hodgsons fäder :va

Det borde vara A) men det låter mest som att det är B) :huvet

Skicka ett mail till dem och gnäll. Lämna samtidigt mina kontaktuppgifter lite diskret så kommer jag kanske få en chans att styra upp i moppesoppan.

/:musik

Coolt!

Matt som är en av tränarna kom 3a resp 4a i S1på ebn standrard KTM 450.
K Farmer var oxå med han kvalade 7a och låg 7a i första racet men verkar ha skrotat.

D Heartly var oxå med han kom 13e.

På ett av våra smårace i spanien spöade jag Farmer, det ni :)
Sen att jag körde om honom när han bromsade på sig behöver man ju inte tala högt om .

Coolt!

Matt som är en av tränarna kom 3a resp 4a i S1på ebn standrard KTM 450.
K Farmer var oxå med han kvalade 7a och låg 7a i första racet men verkar ha skrotat.

D Heartly var oxå med han kom 13e.

På ett av våra smårace i spanien spöade jag Farmer, det ni :)
Sen att jag körde om honom när han bromsade på sig behöver man ju inte tala högt om .

På en fabrikshusa SKA du väl köra om en Bonde?!!! :) :tummenupp

På en fabrikshusa SKA du väl köra om en Bonde?!!! :) :tummenupp
Så sant så sant :)
Kul att man har några "kompisar" att följa i VM i all fall.
Skulle vi få ut några av våra toppförare så skulle de inte göra bort sig det är i alla fall säkert. Christina Jocke och Ola typ.... Skulle vara grymt kul att se. Hoppas de får mersmak nu när de ska köra Tyska mästerskapen :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back