Som vanligt ett trevligt och givande möte med spännande nya saker som händer.
www.good-stuff.se och racerapporter.

www.good-stuff.se och racerapporter.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...
När ska du inse fakta och antingen köpa dig en riktig hoj som går längre än 2 meter utan att behöva renoveras eller sadla om till mekaniker?![]()
Eftersom jag kör fyrtakt skulle inte Gustav få göra annat än kränga däck men det skulle kanske vara en lagom svår uppgift för honom...Du får nog bli den förste med att låta honnom meka med din hoj isf! Tror ingen annan vill ha lösa styrkronor eller sönderdragna gängor..![]()
Eftersom jag kör fyrtakt skulle inte Gustav få göra annat än kränga däck men det skulle kanske vara en lagom svår uppgift för honom...![]()
Kolla garagestatustråden i 2-t delen så ser du att han satte sitt eget framhjul bak å fram tom![]()
Det är så jag tänker - snart är den genomgången och klar.Se det som så att snart har du gått igenom allt och då borde det ju funka, eller så börjar det om....
Vad är problemet? Gaffelkronorna upptäcktes i god tid och helicoilen hade danskdjävlarna som hade hojen före mig satt dit. Ser ingen risk i det.Du får nog bli den förste med att låta honnom meka med din hoj isf! Tror ingen annan vill ha lösa styrkronor eller sönderdragna gängor..![]()
Kom tillbaka och kaxa dig när du bytt vev i din hoj.
Tar genast tillbaka det där om mek.
När ska du inse fakta och antingen köpa dig en riktig hoj som går längre än 2 meter utan att behöva renoveras eller sadla om till mekaniker?![]()
Jag säger som Ministry.Det är bra Gustav, stå på dig. Jag tycker du är grym! Min förra säsong var utan problem så dom finns, just hang in there.
Och så anmäler du dig till SM:et nu också så jag får lite sällskap i bottenträsket. Sandis klår du ju lätt i alla fall.![]()
Usch ja. Det verkar inte billigt för Macke. Trist!Skillnaden är väl att våra hojar går att fixa, hur går det för Macke egentligen? Hans underhållsfria fyrtaktare mår väl inte så bra eller hur?
Tar genast tillbaka det där om mek.
Usch ja. Det verkar inte billigt för Macke. Trist!
Vad har hänt egentligen? Jag har bara noterat att han uteblivit hittills och någon nämnde motorras..? Hoppas han får ihop blyklumpen till SM:et, jag ser att han är anmäld.
Vad har hänt egentligen? Jag har bara noterat att han uteblivit hittills och någon nämnde motorras..? Hoppas han får ihop blyklumpen till SM:et, jag ser att han är anmäld.
Vev? Jag har elstart!Kom tillbaka och kaxa dig när du bytt vev i din hoj.![]()
Drevet på vevaxeln sa upp sig och det fina i kråksången var väl att det var ihopsatt med vevaxeln. Så det var bara att byta vev och lager. Tydligen lång leveranstid. Tråkigt nog för han.
Det behövs på en överviktig gris.Vev? Jag har elstart!![]()
Absolut!Det behövs på en överviktig gris.![]()
Absolut!
Jag skulle aldrig orka springa igång min best. Skulle sluta med en hjärtinfarkt!![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |