VM Fra-Port

• Thread starter Thread starter PGH
  • Start date Start date

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Fy fan vilken looser Henry är, ramlar ju som värsta Bambi på hal is så fort han är i straffområdet och någon släpper en fjärt. Ännu en filmning av Holywwod-stjärnan :mad: Hoppas verkligen Portugal kommer igen!!!!!!!!!!!!

Nog var straffen billig alltid, men det är ju bara en LEK
:tomten

stoooffe skrev:
2284705 Frankrike ska vinna VM. :yoparty
De är nu på god väg.

Är det bara jag som tycker Barthez i frankrikes mål är lik Rob Halford?

Bifogat

• barthezVSHalford.jpg
    barthezVSHalford.jpg
    56.9 KB · Visningar: 43
PGH skrev:
2284586 Fy fan vilken looser Henry är, ramlar ju som värsta Bambi på hal is så fort han är i straffområdet och någon släpper en fjärt. Ännu en filmning av Holywwod-stjärnan :mad: Hoppas verkligen Portugal kommer igen!!!!!!!!!!!!

Ehr... Portugal är ju den slutspelsnation som filmar allra mest! Jag bli bara arg av att kolla på deras matcher. Så länge de har boll står de som furor och tar 30 low-kicks mot vristerna utan att bekommas, men så fort de tappar kulan lägger de sig ner, tar sig för benskydden och tittar på domaren med sina hundvalpsögon. Ynkligt! De har ju systematiserat filmandet, och jag hoppas att Deutschland krossar dem i matchen om tredje plats.

Portugal befläckar hela idén med fotboll!

Kuritas skrev:
2285113 Ehr... Portugal är ju den slutspelsnation som filmar allra mest! Jag bli bara arg av att kolla på deras matcher. Så länge de har boll står de som furor och tar 30 low-kicks mot vristerna utan att bekommas, men så fort de tappar kulan lägger de sig ner, tar sig för benskydden och tittar på domaren med sina hundvalpsögon. Ynkligt! De har ju systematiserat filmandet, och jag hoppas att Deutschland krossar dem i matchen om tredje plats.

Portugal befläckar hela idén med fotboll!

Håller med fullkomligt!
Måtte dom oxå ta hem guldet!

PGH skrev:
2284586 Fy fan vilken looser Henry är, ramlar ju som värsta Bambi på hal is så fort han är i straffområdet och någon släpper en fjärt. Ännu en filmning av Holywwod-stjärnan :mad: Hoppas verkligen Portugal kommer igen!!!!!!!!!!!!

Såg inte tillfället men såg reprisen vilken jag inte alls tyckte såg ut som filmning. Det må inte vara den fulaste tacklingen i världshistorien men kolla bildspelet på Aftonbladet så ser man att Carvalho ser till att Henry inte kan behålla balansen. En solklar frispark om det hade vart utanför straffområdet, m.a.o. straff om det är innanför straffområdet.

När man sedan ser Portugals fem eller sex solklara filmningar i Frankrikes straffområde kan jag inte låta bli att tycka att det var rätt att Frankrike vann på en straff.

Ja ja, tycker fortfarande att det var filmning av Henry. Tyvärr filmar alla länder, lika mycket. Synd bara att han filmat till sig 2 avgörande saker nu...Hoppas att Italien visar sig från sin bästa sida ock knäpper Baugetterna på näsan. Men håll med om att finalen innehåller minst 1 överaskning. Jag själv trodde att Fra skulle åka ut tidigt.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage