Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

fireblade skrev:2284699Nog var straffen billig alltid, men det är ju bara en LEK
![]()
De är nu på god väg.stoooffe skrev:2284705Frankrike ska vinna VM.![]()
PGH skrev:2284586Fy fan vilken looser Henry är, ramlar ju som värsta Bambi på hal is så fort han är i straffområdet och någon släpper en fjärt. Ännu en filmning av Holywwod-stjärnanHoppas verkligen Portugal kommer igen!!!!!!!!!!!!
morlock skrev:2285095De är nu på god väg.
Är det bara jag som tycker Barthez i frankrikes mål är lik Rob Halford?

Kuritas skrev:2285113Ehr... Portugal är ju den slutspelsnation som filmar allra mest! Jag bli bara arg av att kolla på deras matcher. Så länge de har boll står de som furor och tar 30 low-kicks mot vristerna utan att bekommas, men så fort de tappar kulan lägger de sig ner, tar sig för benskydden och tittar på domaren med sina hundvalpsögon. Ynkligt! De har ju systematiserat filmandet, och jag hoppas att Deutschland krossar dem i matchen om tredje plats.
Portugal befläckar hela idén med fotboll!
PGH skrev:2284586Fy fan vilken looser Henry är, ramlar ju som värsta Bambi på hal is så fort han är i straffområdet och någon släpper en fjärt. Ännu en filmning av Holywwod-stjärnanHoppas verkligen Portugal kommer igen!!!!!!!!!!!!
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller