Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

fireblade skrev:2284699Nog var straffen billig alltid, men det är ju bara en LEK
![]()
De är nu på god väg.stoooffe skrev:2284705Frankrike ska vinna VM.![]()
PGH skrev:2284586Fy fan vilken looser Henry är, ramlar ju som värsta Bambi på hal is så fort han är i straffområdet och någon släpper en fjärt. Ännu en filmning av Holywwod-stjärnanHoppas verkligen Portugal kommer igen!!!!!!!!!!!!
morlock skrev:2285095De är nu på god väg.
Är det bara jag som tycker Barthez i frankrikes mål är lik Rob Halford?

Kuritas skrev:2285113Ehr... Portugal är ju den slutspelsnation som filmar allra mest! Jag bli bara arg av att kolla på deras matcher. Så länge de har boll står de som furor och tar 30 low-kicks mot vristerna utan att bekommas, men så fort de tappar kulan lägger de sig ner, tar sig för benskydden och tittar på domaren med sina hundvalpsögon. Ynkligt! De har ju systematiserat filmandet, och jag hoppas att Deutschland krossar dem i matchen om tredje plats.
Portugal befläckar hela idén med fotboll!
PGH skrev:2284586Fy fan vilken looser Henry är, ramlar ju som värsta Bambi på hal is så fort han är i straffområdet och någon släpper en fjärt. Ännu en filmning av Holywwod-stjärnanHoppas verkligen Portugal kommer igen!!!!!!!!!!!!
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!