Vi ska ha en kyl och en frys. Behöver de inte dubbla kompressorer då?Eftersom hon vill ha dubbla kompressorer antog jag att det är kyl/frys hon vill ha. Annars behövs väl inte dubbla?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi ska ha en kyl och en frys. Behöver de inte dubbla kompressorer då?Eftersom hon vill ha dubbla kompressorer antog jag att det är kyl/frys hon vill ha. Annars behövs väl inte dubbla?

Vi ska ha en kyl och en frys. Behöver de inte dubbla kompressorer då?
![]()
Dubbla kompressorer kan jag rekommendera starkt! Hade nyss ut en servicekille från Electrolux då ena kompressorn pajjade i kylen som var två år gammal och har knappt gått något då den står i sommarstugan. Nu fungerade frysen åtminstone...
Automatisk avfrostning är också ett måste, det finns inget värre än att frosta av frysenNu har jag iofs två frysar så man kan flytta över prylarna, annars vore det totalt omöjligt.
Angående färgen så är ju svart jäkligt snyggt, vitt funkar om man bara ser till att det är polarvit och inte nåt annat skit som en del har.
Är inte alla energiklass A numera!? Ok, köper man nåt billigt skit på Rusta kanske man får nån med energiklass Z men annars bör alla ligga i A.
Ismaskin är bra, men drygt när man måste byta den så ofta för att inte groggen ska smaka sunkigt. Även is ska vara någorlunda färsk!

Då talar min fru helt i nattmössan. Säger att både frysen och kylen bör ha dubbla kompressorer. Detta har någon vitvaruperson sagt till henne - eller (mer troligt) så har hon missförstått.Nix.
Men varsin!
Då talar min fru helt i nattmössan. Säger att både frysen och kylen bör ha dubbla kompressorer. Detta har någon vitvaruperson sagt till henne - eller (mer troligt) så har hon missförstått.
![]()
Säkert att en frys eller en kyl inte kan ha dubbla?
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |