Vitt skinnställ

snyggt
men detta är ju försäsongs ställ som yamaha killarna åker i, kommer inte att se ut så sen.

Torkel, det kommer snart....

eus skrev:
Is the way to go.
Mitt minne sviker mig, var det Teddy eller Torkel som hade köpt ett vitt skinnställ?...
Som vi redan läst var det inte jag utan Torkel som haft den goda smaken att skaffa ett vitt ställ. Tyvärr, får jag väl tillägga. Själv går jag in på femte säsongen med mitt svartröda Daineseställ med tillhörade originalpuckar! Det blev ett svartrött ställ p g a att stövlarna hade den fägsättningen. Idag hade jag nog valt en annan färgkombination. Det svartröda är inte så lättkombinerat som man kan tro och känns lite reaprislapp. Vit med svarta detaljer tycker jag är snyggt.

Helvitt är väldigt kraftfullt. Oskuldens färg. Omoget, känslolöst, svekfullt. Tänk en ung filcka med ljusblå ögon och en uttryckslös blick, långt blont hår som faller över bara axlar, iförd ett vitt nattlinne och med in kockkniv i ena handen som det rinner blod från. Vitt är elakt.

Teddy skrev:
Helvitt är väldigt kraftfullt. Oskuldens färg. Omoget, känslolöst, svekfullt. Tänk en ung filcka med ljusblå ögon och en uttryckslös blick, långt blont hår som faller över bara axlar, iförd ett vitt nattlinne och med in kockkniv i ena handen som det rinner blod från. Vitt är elakt.
Du är sjuk. :3freak :rofl

Har ett "ganska" vitt skinnställ till salu....

Bifogat

• venom_kgrey.jpg
    venom_kgrey.jpg
    39.1 KB · Visningar: 100
Vitt skinnställ,?? :lol :rofl :hihi , bara rosa som är bögigare...jösses va fjolligt. :3freak

tassen skrev:
Vitt skinnställ,?? :lol :rofl :hihi , bara rosa som är bögigare...jösses va fjolligt. :3freak

Vitt fjolligt? Jag antar att du menar homosexuellt när du skrivet fjolligt. Har du någonsin sett en homoparad eller en Mardi Gras helt i vitt? Nä just det, de går i regnbågens färger. Brukar man någonsin förknippa vitt med homosexualitet? Vitt är noll och intet, det är allt annat än gay (glad).

Torkel skrev:
Överdriven användning av smileys är .... ja just det... :hihi
Sant, jag ska aldrig i detta forum använda mig av smileys mer.
Det går att med skrift uttrycka sig på ett mycket mer sofistikerat sätt.
Tack för påpekandet, detta kommer naturligtvis att göra mig till en mycket mer observant medborgare.

Teddy skrev:
Vitt fjolligt? Jag antar att du menar homosexuellt när du skrivet fjolligt. Har du någonsin sett en homoparad eller en Mardi Gras helt i vitt? Nä just det, de går i regnbågens färger. Brukar man någonsin förknippa vitt med homosexualitet? Vitt är noll och intet, det är allt annat än gay (glad).
Intressant med en medborgare som har varit med om en del som jag helt har missat.
Tack för att du så uttömande upplyst mig om just färgers betydelse i homosexuella samanhang.

Tycker det e rätt fult med vitt ställ faktisk.
Det är som att ha vita byxor ungefär. :tummenner
Vit hoj däremot :tummenupp

Jag är antingen hopplöst ute eller helrätt... :3freak

Bifogat

• P1030027.jpg
    P1030027.jpg
    53.8 KB · Visningar: 51
  • PICT0446x800.jpg
    PICT0446x800.jpg
    74.7 KB · Visningar: 49
  • r00rr.jpg
    r00rr.jpg
    77.9 KB · Visningar: 50
  • safetypro_hnf.jpg
    safetypro_hnf.jpg
    97.4 KB · Visningar: 46
tassen skrev:
Intressant med en medborgare som har varit med om en del som jag helt har missat.
Tack för att du så uttömande upplyst mig om just färgers betydelse i homosexuella samanhang.

Det är skillnaden mellan allmänbildning och homofobi :rofl

yonsson skrev:
Tycker det e rätt fult med vitt ställ faktisk.
Det är som att ha vita byxor ungefär. :tummenner
Vit hoj däremot :tummenupp

Vita "byxor" är snyggt!
rio_shoot_05c_pe.jpg

Back