Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
skiten e tight men bajsar man före en repa så spöar man DTM, fråga själv.....IronMike skrev:2425595Alltså.. efter egna erfarenheter, så är det svalare en dag då det är 30 grader+, med vit överdragströjja, än bara med svart skinnpaj.
Varför tror du negrerna i öknen har vita skynken?
Haha jag e 180, väger 95 jag med...men 52 låter väldans litet?..kan man ligga över tanken, utan att få gastrit och gaser i magen? man vill ju inte skada analfliken
![]()
Runken skrev:2425612skiten e tight men bajsar man före en repa så spöar man DTM, fråga själv.....
jo risken finns ju, eller frågan om förr eller senare. finns det tester om sånt?Bollox skrev:2425608Passa dig bara för att du inte köper ett snyggt skitställ. Tänk på att du antagligen kommer att vurpa vid något tillfälle...
IronMike skrev:2425595Alltså.. efter egna erfarenheter, så är det svalare en dag då det är 30 grader+, med vit överdragströjja, än bara med svart skinnpaj.
Varför tror du negrerna i öknen har vita skynken?
QUOTE]
Det förklarar ju inte varför beduiner har svarta kläder.....![]()
crashtestdummy skrev:2423371Iron mike säsongen 2007
]
Min erfarenhet är att det definitivt ÄR skillnad. Har ett gammalt Dainese Eddie Lawson som e vitt på axlarna och ett helsvart Alpinestars raceställ. Framförallt när man står still mellan körningarna i solsken ÄR det det skillnad.Gulleplutt skrev:2424683Frågan är om det inte är så att det är en MYT att svart blir varmare än andra färger. Och om den blir det hur stor är skillnaden? 1% 3% 85.2%?
Min gissing är att du inte känner någon som hellst skillnad på ett svart och ett vitt ställ.
CH skrev:2655083Jag kör i ett T-age ställ. Är jävligt nöjd med det men man kan inte vara pedantisk för det tog ju inte en repa innan det var solkigt. Jag håller dock med om att det blir svalare, men det kanske bara är en placeboeffekt..
Själv har jag storlek 54, är 183 och väger 75kg och jag var lite orolig att jag köpt för litet innan det töjde sig lite så hur man klämmer in 95 pannor i en 52 förstår jag inte. Det är nog värt en applåd![]()
Och ja, man ser nog ut lite som en star wars kille, jag har ju dessutom en vit hjälm![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|