Vit månad. Har ni testat?!

Padde skrev:
A real biker!

Hehe. Hojen går före allt. :tungan

Är jag med polare osv skiter jag hellre i att köra och tar en beera med dom. Finns buss! =)
På tal om öl, vad gör du imorn?

Mitt PS2 måste det spelas på och min öl måste ta slut. :tungan ;)

Jo, har testat vit månad. No probs fysiskt... Men det var nog den tristaste månaden i mitt liv. Inte för att jag inte drack utan för att jag gick miste om det sociala livet. Visst, jag hakade på ut som vanligt och drack en cola, men fifan vad trist det var. Aldrig mer.

Själv dricker jag ENBART på helgerna, helst på fredagar. För mig är alkohol en social grej. Öl/vin till maten lockar inte alls. När jag äter vill jag dricka "mycket", så det blir oftast vatten eller kanske läsk. Hellre en bläcka på fredagen. Bläcka kanske är att ta i. 6 öl och kanske några drinkar för mig, sen har jag fått nog. För en 6-7 år sen drack jag mycket mer. Inte för krökandets skull utan för att det var mer fester. Nuförtiden är polarna stadgade etc etc så det blir inte lika ofta längre. Lika bra det kanske. Man värdesätter dagen efter för mycket för att supa ner sig totalt natten innan. Att vara full är bara kul till en viss gräns, allt utöver det är waste i tid, pengar och hälsa.

Idag är det fredag och jag njuter i fulla drag av mitt vinglas och min cig här hemma. Det behövs inte mycket för att man ska känna att det är helg.

Se krökatråden för mer info ;)

Blanco skrev:
Sådana här trådar får ni ju ta bort till fredagar......Man får ju ångest....

Valet är fritt. Rekommenderar Krökatråden på fredagar. Träningstråden och nykteristtråden kan man läsa på måndagar tex......

Flamma77 skrev:
Jag har flera vita på rad, och dricker jag så mycket någongång per år, så att jag blir fyllesjuk, ser jag det som ett misslyckande.

Jo, det är bara nyttigt.
Alkohol är giftigt. :fakta
Hur och varför vet du lika bra som jag! ;)

Hur menar du? Men ar du att du inte dricker alls? Ens ett glas vin eller en öl till maten?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti