Du glömde flex-smileyn i ditt orerande om att du minsann är äldre än mig och har minsann jobbat si och så mycket med datorer. Du är numera min idol, o allsmäktige gudagåva till datorvärlden

Din pappa är säkert starkare än min pappa också!
För att citera dig själv "om man nu ska tro på..." (vad jag gjort tidigare i livet står f.ö. inte i min profil).
Men herregud, hur barnslig e du egentligen??
Det var ju du som bad mig kolla eftersom du inte trodde att jag var äldre.
Och om du numera är pensionerad pokerspelare och trafiklärare så lär du inte gjort så mycket mer i ditt liv, låt oss säga att du har kanske 10 år som tekniker. Jag förklarade bara att jag tror jag vet lite mer än dig om datorer och diverse mjukvara.
Och om det du skriver i din profil inte är sant, varför bad du mig överhuvudtaget kolla där då ?
Men, men, du får tro precis vad du vill. Faktum kvarstår att det är många som har problem med vista och wlan vare sig du vill eller inte, problem som inte existerade när samma personer hade xp. Men det är naturligtvis inte vistas fel, det måste ju bara vara drivrutinerna för det funkar ju hos dig. Med all den livserfarenhet från den aktningsvärda åldern av 45år samt livslång erfarenhet från diverse datorföretag kan du ju inte ha fel, det måste ju vara jag som inte har en aning om vad jag pratar om, jag är ju bara en sketen trafiklärare och pokerspelare eller hur?
Du vet ju tydligen inte att drivrutiner INTE är samma i XP och Vista, det säger ju en del. Du tror väl inte på riktigt att något som funkar i XP måste funka i Vista ?
Har du inget vettigare att skriva än påhopp och kasta skit på folk ?
återigen, jag skrev bara att jag var äldre än dig, vilket du inte trodde på.
Och för att klargöra att jag inte är en vanlig svensson som surfar blocket och aftonbladet skrev jag vad jag gjort den senare delen av mitt liv.
Var skrev jag att jag har en livslång erfarenhet ?
Nädå, jag tycker inte det är något fel på trafiklärare, dom gör oftast ett bra jobb, och behövs verkligen om man ser till vissa andra trådar här på SH.
Jag vet inte varifrån du fått för dig att jag skulle se ner på trafiklärare eller någon annan heller för den delen.