Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Marals76 skrev:Var precis ute på en promenad när jag möter grannen som kommer hem ifrån jobbet. Vad har du i påsen då? Jag har köpt nytt raceställ till sommaren samt att jag passade på att beställa en ny båge.![]()
![]()
![]()
Fan jag vill oxå skita pengar till en ny CBR![]()

trille skrev:Banken har pengar... det handlar om att prioritera![]()

Marals76 skrev:Inte när den billigaste försäkringen på mig ligger på 35´![]()
Får man göra det om man lånar av banken?trille skrev:kör trafikförsäkring och ta smällen!!!
trille skrev:kör trafikförsäkring och ta smällen!!!

varför inte?, lånar du utan säkerhet så kan du göra vad fan du vill.YamahaJojje skrev:Får man göra det om man lånar av banken?
Silwer skrev:varför inte?, lånar du utan säkerhet så kan du göra vad fan du vill.
Therudeboy skrev:Precis så är det, ingen som sa något om försäkring när jag var så dum att jag lånade till mig 40k för att köpa en hoj.
Marals76 skrev:Ofta lånar man ju pengarna via mcfirman pga att de har mycket bättre ränta än banken. Bike t.ex kör med 3.95% vilket är klart mycket bättre än vad någon bank kan erbjuda.
Vad blir billigast i längden då?Marals76 skrev:Ofta lånar man ju pengarna via mcfirman pga att de har mycket bättre ränta än banken. Bike t.ex kör med 3.95% vilket är klart mycket bättre än vad någon bank kan erbjuda.
Mr. President skrev:Vad blir billigast i längden då?
Låna via Mcfirma till låg ränta, och vara tvungen att betala en jättedyr helförsäkring eller låna av banken till lite högre ränta och teckna vilken försäkring man vill?
Marals76 skrev:Låter som ett väldigt vettig idé :kocko
Sedan får man inte ha något annat än helförsäkring på cykeln om man har den belånad![]()
trille skrev:Banken skiter fullständigt i om cykeln är försäkrad!
Jag säger bara att det handlar om att prioritera...
Du prioriterar tydligen andra saker!!!!
Marals76 skrev:Nä jag prioriterar inte andra saker!!!!!!!! Dock har jag tyvärr inte råd att betala 2.500 i mån i försäkring + 1500 i avbetalning + bensin, service o däck.
Napsyl skrev:När det gäller lån på hoj o helförsäkring så behövs inte det (enligt wasa kredit)
du kan köra på trafik så länge du e säker på att du kan betala hela hojen (resterande skuld) på en gång om du smäller den
det var svaret jag fick när jag ringde o fråga
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |