Vissa får ligga

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
bb.jpg

Hur lyckas man? :D

Ja, dom hade väl kunnat låna ihop lite olika kläder till honom iaf :huvet Sen kan man ju tycka att det är lite väl stor spridning på födslarna (10/1 - 7/2) om alla hade blivit på smällen på samma svensexa, om dom inte hade ett sjuhelvetes party :D

Jag skulle vilja påstå att spridningen i tid är fullständigt normal om någon går en vecka eller två över tiden och någon föder för tidigt.

Själv föddes jag en månad för tidigt, men det var en jäkla tur, för jag lyckades precis pricka min födelsedag!

Jag skulle vilja påstå att spridningen i tid är fullständigt normal om någon går en vecka eller två över tiden och någon föder för tidigt.

Själv föddes jag en månad för tidigt, men det var en jäkla tur, för jag lyckades precis pricka min födelsedag!
Ja, ibland har man tur! Många säger att jag är så lång, men jag tycker det är jävligt bra, annars kanske jag inte hade nått ner till marken med fötterna!

Ja, ibland har man tur! Många säger att jag är så lång, men jag tycker det är jävligt bra, annars kanske jag inte hade nått ner till marken med fötterna!

Det här är ju verkligen bara kul i Norrland, typ norr om Tierp eller så.

Last edited:
Morgonens bästa!

första inlägget alltså. Inte de torra skämten som följer...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg