Vissa får ligga

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
bb.jpg

Hur lyckas man? :D

Ja, dom hade väl kunnat låna ihop lite olika kläder till honom iaf :huvet Sen kan man ju tycka att det är lite väl stor spridning på födslarna (10/1 - 7/2) om alla hade blivit på smällen på samma svensexa, om dom inte hade ett sjuhelvetes party :D

Jag skulle vilja påstå att spridningen i tid är fullständigt normal om någon går en vecka eller två över tiden och någon föder för tidigt.

Själv föddes jag en månad för tidigt, men det var en jäkla tur, för jag lyckades precis pricka min födelsedag!

Jag skulle vilja påstå att spridningen i tid är fullständigt normal om någon går en vecka eller två över tiden och någon föder för tidigt.

Själv föddes jag en månad för tidigt, men det var en jäkla tur, för jag lyckades precis pricka min födelsedag!
Ja, ibland har man tur! Många säger att jag är så lång, men jag tycker det är jävligt bra, annars kanske jag inte hade nått ner till marken med fötterna!

Ja, ibland har man tur! Många säger att jag är så lång, men jag tycker det är jävligt bra, annars kanske jag inte hade nått ner till marken med fötterna!

Det här är ju verkligen bara kul i Norrland, typ norr om Tierp eller så.

Last edited:
Morgonens bästa!

första inlägget alltså. Inte de torra skämten som följer...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park