Visby/Gotland

De var då ett jäkla liv om dessa MC-poliser.. Jamena här inne är de väl ingen som kör OLAGLIGT? ;)

2.05 på ringen? Jag hoppas verkligen att dom kan bättre :D

Det vete fan om man inte gör 2,05 på en eu moppe,,iallafall på dt125.

Jag såg att det va nån som hade en R1 03 blå,,,ubl 3.. på reg nr kanske..i så fall min gamla,,trevlig sak det där.

Last edited:
Ingen här på ön som vill ha en fin R1a? Funderar på att sälja, börjar bli trångt i garaget..

Onsdag 4/5

Är det inte hög tid att dra igång onsdagskörningarna? jag tror jag kan på onsdag, inte helt säkert dock. men hade varit kul att mötas upp på shell enligt gammal manér :)

Är det inte hög tid att dra igång onsdagskörningarna? jag tror jag kan på onsdag, inte helt säkert dock. men hade varit kul att mötas upp på shell enligt gammal manér :)

Det låter som en bra idé! Jag tror att jag är ledig på onsdag så det borde funka.

En bra tid så här års kan va 18:00-18:30 skulle va kul men vet inte om ja kan än.:)

Gotland Ring

Hejsan!

Kommer ni och kör med oss när vi gästar er och håller kurs på Gotland Ring i sommar?

Vi kör torsdagen 7 juli till söndagen 10 juli. En kursdag går lös på 1700/1800 kr eller så tar man 4-dagars paketet för 6450.

Kan hinta om att det kommer bli väldigt instruktörs-tätt så du kommer få mycket personlig feedback!

Mer info här:
https://www2.svmc.se/school

Hoppas vi ses!
/Helena
SMC Väst

Hejsan!

Kommer ni och kör med oss när vi gästar er och håller kurs på Gotland Ring i sommar?

Vi kör torsdagen 7 juli till söndagen 10 juli. En kursdag går lös på 1700/1800 kr eller så tar man 4-dagars paketet för 6450.

Kan hinta om att det kommer bli väldigt instruktörs-tätt så du kommer få mycket personlig feedback!

Mer info här:

Hoppas vi ses!
/Helena
SMC Väst

Tja!
Jag kommer iaf vara där! Hoppas kunna köra minnst en dag och då steg 4. Gick de andra stegen förra året. Är Grundistruktör nu men funderar på ta ett steg till.

Hoppas vi får samma goa väder som sist!
/ Fredrik

Hejsan!

Mer info här:

Hoppas vi ses!
/Helena
SMC Väst

Kul jag kommer förmodligen sitta i ett hörn o flagga.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!