Visby/Gotland

Är alltid åkning när solen skiner. 0735803388 e mitt nr ifall någon ska me och snurra lite;-)

Vet ni vem som körde igenom Roma med sin hoj idag?!
Det verkade så UNDEBART!!!!

Snart, SNART är det dags att inviga säsongen :banana

Moi suomalaiset pojat!
Tror inte ni kommer få nån större respons här vad det gäller nattlivet :D. Men hör gärna av er lite närmare ifall ni är intresserade av att hänga med ut och köra, TERVETULOA GOTLANDIN :tummenupp

Vad var det för hojj då? =)

Ohhh yes!

Var ute och körde en sväng idag skönt väder o vägarna börjar bli grus fria!:tummenupp

Fan d e nästan ja skulle haft ihop min asfaltsraket igen. Var håller alla bikers hus BTW inte många man ser ute trots att solen är riktigt trevlig imellanåt.

Vet ni vem som körde igenom Roma med sin hoj idag?!
Det verkade så UNDEBART!!!!

Snart, SNART är det dags att inviga säsongen :banana

Moi suomalaiset pojat!
Tror inte ni kommer få nån större respons här vad det gäller nattlivet :D. Men hör gärna av er lite närmare ifall ni är intresserade av att hänga med ut och köra, TERVETULOA GOTLANDIN :tummenupp

Kiitokset!
Hahha nääh. :D
Det blev tyvärr inget Gotland iår, vi kör budgetversionen (Åland) denna sommar, blir troligen Gotland nästa sommar!
Ja vi komer ju inte för att festa, utan för att köra hoj, så vore ju kul med lite samåk med någon lokal när man gör en vända på ön! =)

Kör inte så ofta trist nog, bilarna tar upp mycket tid o pengar :-( .
Mötte massa mc snutar idag dock hehe, deras hojjar dom har nere kan ju inte vara så svårt och hänga av tycker man

Kör inte så ofta trist nog, bilarna tar upp mycket tid o pengar :-( .
Mötte massa mc snutar idag dock hehe, deras hojjar dom har nere kan ju inte vara så svårt och hänga av tycker man

Jepp körde ner 7st för några dagar sen, några av hojarna (BMW) är ej polismålade/klistrade bara vita

hörde av en "insider" idag att det tydligen är ca 30 mc snutar här nere nu när boxer robert och vickan är här nere=/ kul å få häng av dom^^

hörde av en "insider" idag att det tydligen är ca 30 mc snutar här nere nu när boxer robert och vickan är här nere=/ kul å få häng av dom^^
stod typ en jäkla massa och väntade på att åka hem vid båten vid lunch. men ska tydligen komma fler ifrån andra distrikt :(
vem var det som körde en grön ninja idag föresten. jag låg efter ifrån hamnen till öster.

stod typ en jäkla massa och väntade på att åka hem vid båten vid lunch. men ska tydligen komma fler ifrån andra distrikt :(
vem var det som körde en grön ninja idag föresten. jag låg efter ifrån hamnen till öster.

Har ingen aning vem det var med grön ninja. Jag körde där emot runt med en övningskörare på en gul ninga idag.
Nu är iaf hojen påställd och kört ca 10 mil idag.
Snart dax att börja annordna någon gemensam körning kanske?

Har ingen aning vem det var med grön ninja. Jag körde där emot runt med en övningskörare på en gul ninga idag.
Nu är iaf hojen påställd och kört ca 10 mil idag.
Snart dax att börja annordna någon gemensam körning kanske?

Japp håller med. idag var det underbart väder juh :D

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...