sandstream
Guest
Vem vill skriva ett virus som drabbar 27 personerEureka skrev:Virus va är det ?
/OSX![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vem vill skriva ett virus som drabbar 27 personerEureka skrev:Virus va är det ?
/OSX![]()
piece skrev:Internet Expoler är inte kompatibelt med alla webstandarder därav problemen.
Kör OSX eller Linux så löser det sig![]()
C.K skrev:
Swedie skrev:har kört en check på den och det är inget fel filen som ligger på servern.
Jag har iofs ett gratisprogram som kollar virus och det kanske inte tar allt, men det borde ta högrisksvirus som ovan program tagit.
Någon annan får gärna testa filen. Medlemmar i fråga är PGH. Besök hans Profil.
Bildfilen i sig kan inte sprida sig vidare men visst kan den vara infekterad av virus, rätt nyligen hade Windows problem med virus i BMP-filer som aktiverades när man kollade på dem. På så vis kan man lägga virus i många filformat som inte kan propagera själva men kan skada viewern i det här fallet.philsson skrev:Ni som är mindre dumma borde veta att bildfiler inte kan infekteras av virus förutom i linux och då utesluts .gif.
där ser man..Neutral skrev:Bildfilen i sig kan inte sprida sig vidare men visst kan den vara infekterad av virus, rätt nyligen hade Windows problem med virus i BMP-filer som aktiverades när man kollade på dem. På så vis kan man lägga virus i många filformat som inte kan propagera själva men kan skada viewern i det här fallet.
philsson skrev:där ser man..![]()
Eureka skrev:Självklart![]()
Mr Mac skrev:Grr snacka om dataporr! Själv ligger jag i soffan med min Powerbook på magen och det är när man läser sådana här trådar som valet att switcha känns mer och mer rätt. Virus, krascher, strulande codecs och drivrutiner m.m. är inget jag saknar direkt... Det enda problemet med Mac är att det är lätt att bli helt hjärntvättad av Applekulten. Själv har jag varit tvungen att skaffa iPods till både mig och tjejen och även en iBook till henne. Nu står en iMac med front row högst på önskelistan, frågan är bara hur det ska gå ihop med mc-köp...
philsson skrev:Ni som är mindre dumma borde veta att bildfiler inte kan infekteras av virus förutom i linux och då utesluts .gif.
du hittade verkligen rätt tillfälle för kommentaren.Ukiwaza skrev:Citat:"Bättre att vara tyst och låta folk tro att man är en idiot -
än att öppna munnen och låta dem få det bekräftat.."
![]()
![]()
![]()
morlock skrev:Kaspersky Antivirus![]()
Absinthe skrev:Finns ju nått slags onlinevirus search också.. men minns inte vad sidan hette!?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |