Vinterskoj

Vinterskoj är att åka till Göteborg en dag innan MC-mässan, hitta ett mysigt gammalt konditori, gick på Universeum, gick flera gånger förbi en MC-affär med lite udda öppetider:D
Sen hitta Flizan sin drömhoj på mässan:kiss

Bifogat

• MC-Mässa 2008 001.jpg
    MC-Mässa 2008 001.jpg
    98.9 KB · Visningar: 101
  • MC-Mässa 2008 003.jpg
    MC-Mässa 2008 003.jpg
    111.9 KB · Visningar: 98
  • MC-Mässa 2008 007.jpg
    MC-Mässa 2008 007.jpg
    72.6 KB · Visningar: 102
  • MC-Mässa 2008 008.jpg
    MC-Mässa 2008 008.jpg
    116.3 KB · Visningar: 100
  • MC-Mässa 2008 023.jpg
    MC-Mässa 2008 023.jpg
    129.6 KB · Visningar: 114
Kände behovet av en GPS idag, så ja slog till på en av Garmins värstingar.
Med den kan man göra egna rutter i datorn och sen lägga över... Samt att när man varit ute och åkt kan man plocka över loggen till datorn och se avstånd, hastigheter och massa annat ballt :) Perffa till hojsommaren, att den dessutom är STÖTTÅLIG och tål vatten gör det bara bättre :) Sen fanns det MP3 och blåtand så man kan se när det ringer på mobilen ;)
Jag gillar tekniska saker :)

Last edited:
Kände behovet av en GPS idag, så ja slog till på en av Garmins värstingar.
Med den kan man göra egna rutter i datorn och sen lägga över... Samt att när man varit ute och åkt kan man plocka över loggen till datorn och se avstånd, hastigheter och massa annat ballt :) Perffa till hojsommaren, att den dessutom är stödtålig och tål vatten gör det bara bättre :) Sen fanns det MP3 och blåtand så man kan se när det ringer på mobilen ;)
Jag gillar tekniska saker :)

jag fattar inte vad stödtålig innebär :confused: kan man använda den som underlägg om underlaget är mjukt när man parkerar hojjen :tungan

Ja ta mig fan nu har man entligen hoj igen CBR 954 RR,,,,,,, fullt njutbart kan man bara säga:)

Upp med bilder WEST! Jag har alltid diggat den hojen, synd att jag själv inte fick plats på den då jag skulle prova en :(

Mitt bidrag från hojköpar-resan till Malmö:tummenupp

Schysst övernattningslägenhet men lite väl romantisk för min smak:kär med tanke på sällskapet:D
Mindre dubbelsäng har jag aldrig sett:jisses

Hur som helst, resan fick dock ett lyckligt slut!!
WEST är numera ägare till en Honda CBR 954 Fireblade RR, ser ju rätt nöjd ut, eller hur??:)

Bifogat

• MC-Mässa 2008, hojköp 010.jpg
    MC-Mässa 2008, hojköp 010.jpg
    93.8 KB · Visningar: 107
  • MC-Mässa 2008, hojköp 008.jpg
    MC-Mässa 2008, hojköp 008.jpg
    83.7 KB · Visningar: 100
  • MC-Mässa 2008, hojköp 007.jpg
    MC-Mässa 2008, hojköp 007.jpg
    70.2 KB · Visningar: 96
  • MC-Mässa 2008, hojköp 014.jpg
    MC-Mässa 2008, hojköp 014.jpg
    100.7 KB · Visningar: 93
  • MC-Mässa 2008, hojköp 015.jpg
    MC-Mässa 2008, hojköp 015.jpg
    88.4 KB · Visningar: 94
Last edited:
Mitt bidrag från hojköpar-resan till Malmö:tummenupp

Schysst övernattningslägenhet men lite väl romantisk för min smak:kär med tanke på sällskapet:D
Mindre dubbelsäng har jag aldrig sett:jisses

Hur som helst, resan fick dock ett lyckligt slut!!
WEST är numera ägare till en Honda CBR 954 Fireblade RR, ser ju rätt nöjd ut, eller hur??:)

Oh shit Perra nu vet ju alla att vi gillar rosa sängar ,,,,,,:tungan men visst är det porrigt med rosa :pannkyss :hihi :hihi

Snygg som sagt :rock :rock
Ser fräsch ut, backspeglarna var väldigt diskreta. Är den orginal förutom ljuddämparn och miniblink?

Nu vet jag inte säkert, men är det inte lite vanskligt att köra med både K&N och slip-on utan att justera in den? Nojig kanske?

Billigast är väl att montera ett vanligt luftfilter om man inte får klarhet i det hela. PCIII + slipon gav bra tillskott i mellanregistret när BIKE provade för några år sedan. Ett samtal till Honda City borde räta ut frågetecknen, dom bänkar mycket verkar det som. Tror det är samma gäng som bänkade åt BIKE.

EDIT:
Hittade BIKE-tidningen.
CBR954RR utrustad med PCIII + Yoshimura slip-on gav vid 8200rpm 20(!) extra hk!

Last edited:
Back