Vinterskoj

Tog lite fel på dag...
Trodde det var 14:00 idag...
Kan tyvärr inte fika imorgon söndag... Är på Vildsvinsjakt....:kulspruta
Kanske nästa helg..

Det är lugnt, det blir garanterat fler tillfällen!!
Ska nog passa på att käka där imorgon, grymt goda sallader:drool
Hoppas man slipper sitta själv:confused:

Ni som tänkt komma o fika, kom ihåg att ha med kontanter.
Coffee House har nog inte fått igång sin kort-server såhär i början än:tummenupp

Ni som tänkt komma o fika, kom ihåg att ha med kontanter.
Coffee House har nog inte fått igång sin kort-server såhär i början än:tummenupp

Det hade dom visst fått igång, fel av mig:rodnar

2+2+1+1 = 6st totalt idag!!

Först var det jag o WEST, sen kom 1LiterDuckEater o MarcusKarlsson.
Senare titta Flizan förbi en sväng o åt lite snabbt(skulle vidare på match)
Sist men inte minst kom Tveed:tungan

Är lite dött här :skrämd Vad gör hojåkaren i Katrineholm på kvällar och helger, har ni nån kul hobby eller så,,,,,,

Är lite dött här :skrämd Vad gör hojåkaren i Katrineholm på kvällar och helger, har ni nån kul hobby eller så,,,,,,

Var lite spelkväll hos MarcusKarlsson igår kväll, men tydligen inget officiellt:confused:

Kan inte fika idag heller....
Ska fira brorsans fru som fyller år....
Ha de bra !!!!

Det är ingen fika planerad idag, inte vad jag vet ivf:va
Men vi kanske skulle ha en stående fika tid på Söndagseftermiddagar el nått, vad säger ni??

Jag satt hemma hos Nitro och spelade Xbox igår, var lite ostädat när jag kom hem så det kanske var några här och lirade?

Och när inte The Almighty svarar när man ringer, hur ska man då få det att bli officiellt?

Jag satt hemma hos Nitro och spelade Xbox igår, var lite ostädat när jag kom hem så det kanske var några här och lirade?

Och när inte The Almighty svarar när man ringer, hur ska man då få det att bli officiellt?

Jag är inte så mycket för Xbox m,m så det är lugnt om nån känner att inte alla blev inbjudna,,,,,,,

Jag tänkte nog mer på att det är lite dött här på SH och jag bar undrade lite vad ala gör i vintermörkret,,,,,,,, själv går jag bara och vankar runt och väntar på besked om jag kan köpa en Fireblade jag bjudit på i Malmö,,,, fan jag vill ju ha en hoj att klämma på lite.

Jag är inte så mycket för Xbox m,m så det är lugnt om nån känner att inte alla blev inbjudna,,,,,,,

Jag tänkte nog mer på att det är lite dött här på SH och jag bar undrade lite vad ala gör i vintermörkret,,,,,,,, själv går jag bara och vankar runt och väntar på besked om jag kan köpa en Fireblade jag bjudit på i Malmö,,,, fan jag vill ju ha en hoj att klämma på lite.

Jag svarade på det perra skrev...

Malmö säger du, ska ner dit idag och jobba ett tag.
Så är det nått du behöver hjälp med, hör av dig så ska ja se om jag kan lösa det.

Jag svarade på det perra skrev...

Malmö säger du, ska ner dit idag och jobba ett tag.
Så är det nått du behöver hjälp med, hör av dig så ska ja se om jag kan lösa det.

A,men va fan när ska du dit då och hur åker du och så vidare,,, jag ringer dig så får vi snacka lite :tummenupp

Fel Markus då, sorry:rodnar
Var inte inne så mycket på forumet igår, sen senare ringde Peter å sa att ni skulle sitta hos Marcus å lira lite Xbox, trodde bara att ni kanske skrivit ut det här:confused:

Vem är The Almighty:va
Vore ju bra om alla kunde ta lite eget ansvar å själva skriva ut lite kul grejer å hitta på, allt måste inte gå igenom mig:tummenupp

Snart bara en dag kvar till MC-mässan, känner mig som ett barn innan julafton:hihi
Tåget går redan 7:05 imorgon bitti, ska en sväng på Universeum oxå!!
Sen står man där när dom öppnar på Torsdag:tummenupp
Glömt å kolla om någon av oss kunnat fixa fribiljetter, lite sent nu...fan!!

Senaste nytt: Läste förut att Ducati Sverige kommer överlämna första Desmosedici RR till sin köpare på invigningsdagen, fatta va coolt:rock

Last edited:
Snart bara en dag kvar till MC-mässan, känner mig som ett barn innan julafton:D
Tåget går redan 7:05 imorgon bitti, ska en sväng på Universeum oxå!!
Sen står man där när dom öppnar på Torsdag:tummenupp
Glömt å kolla om någon av oss kunnat fixa fribiljetter, lite sent nu...fan!!

Låter ju fine,,,,, kolla med Hojbutiken eller Wegarn. Lite sent kom jag just på :gnissla

Annars för ni ha det så himla trevligt ;)

Nu är det klart med buss, från 12,00 på löedag:tummenupp :tummenupp

Låter ju fine,,,,, kolla med Hojbutiken eller Wegarn. Lite sent kom jag just på :gnissla

Annars för ni ha det så himla trevligt ;)

Nu är det klart med buss, från 12,00 på löedag:tummenupp :tummenupp

Tänkte på Hojbutiken tidigare idag, men det blev inte mer än så:tungan

Spelar troligtvis innebandy mellan 10 å 12 på Lördag, kanske kan försöka komma iväg efter 13:00, funkar det?

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!