Vinterprojekt!

Såg att Heliac är på G att förse en GSX1400-fighter med konstgjord andning. DET är ett manligt projekt! :fakta

Kjelle skrev:
Såg att Heliac är på G att förse en GSX1400-fighter med konstgjord andning. DET är ett manligt projekt! :fakta
:yoparty :yoparty :yoparty vill oxå ha

Kjelle skrev:
det är ju kanske en bra hoj.. kanske är skaplig premie på dom + att dom ser fan ut som hårdrock :yoparty :tungan :yoparty

eftersom Blom har lovat att våren är på gång så tänkte jag att det var dags att åtminstone börja med plastandet. nu är det bara att vänta på att limmet ska torka innan glasfibern åker på :tummenupp

är det förresten nån som har tänkt på att det luktar rätt starkt om man håller på med sånt där i köket? :3freak :fyllisar

Bifogat

• P1250001.JPG
    P1250001.JPG
    136.8 KB · Visningar: 39
Last edited:
newstead skrev:
eftersom Blom har lovat att våren är på gång så tänkte jag att det var dags att åtminstone börja med plastandet. nu är det bara att vänta på att limmet ska torka innan glasfibern åker på :tummenupp

är det förresten nån som har tänkt på att det luktar rätt starkt om man håller på med sånt där i köket? :3freak :fyllisar
:tummenupp

newstead skrev:
Jag tänkte (försöka) bygga lite i coolfibber, får jag komma och hållas i ditt kök?
Om det nu ändå luktar starkt där så kan man ju passa på menar jag. :) :rolleyes:

Kyckling skrev:
Jag tänkte (försöka) bygga lite i coolfibber, får jag komma och hållas i ditt kök?
Om det nu ändå luktar starkt där så kan man ju passa på menar jag. :) :rolleyes:

Man kan använda nåt luktfritt till kolfibret, kan det vara epoxy? Dock är det så att ju mindre det luktar desto farligare brukar det vara...

Kyckling skrev:
ja vafan, det finns gott om plats där... om det är nån som behöver lacka så har jag ugn oxå :3freak
nu har det dessutom slutat lukta... eller så har jag vant mig :gnissla

Back