Mr Vader
Galaxhärskaraspirant!
crashtestdummy skrev:haha "enchuldigun haben sie ein ge-sak das ge-serut ge-såhär"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
crashtestdummy skrev:haha "enchuldigun haben sie ein ge-sak das ge-serut ge-såhär"
igentligen skulle jag kunna ha gjort så,, men efter som det bara var att smörja en vajer såcrashtestdummy skrev:jaha du har tejpat över huvudvarningslampan som blinkade![]()
Vad var det för vajer du fick smörja?blom skrev:igentligen skulle jag kunna ha gjort så,, men efter som det bara var att smörja en vajer så![]()
Ja det är synd att man inte har ett garage i närheten... såg sen att den stod i Holland och att framfälgen var lite platt...blom skrev:dom är jäkligt coola![]()
Mr Vader skrev:Ja det är synd att man inte har ett garage i närheten... såg sen att den stod i Holland och att framfälgen var lite platt...![]()
Det verkar vara svårt att få tag i dessa 400: or i Sverige... jag förstår inte varför inte handlarna försöker att sälja dessa till mellanklassarna... de verkar ju hur rejsiga som helst...![]()
Mr Vader skrev:nu börjar det rycka lite i skruvararmen, för idag fick jag paket på postendet kom nämligen en laddregulator till Millen... håller även på att försöka få till mallar till stripening av den samma efter lack... lite pill men kul...
![]()
Mn har ju betalat stortysken i Euro och då blir han så glad att han skickar paket...newstead skrev:paket? redan? vad har du gjort för att få såna tidiga klappar???
kan förstå att det börjar rycka iaf... det är ju riktigt roligt hojväder ute. har varit ute och sladdat lite med en gilera runner 180 idag![]()
jasså du tog storskotran té fjälle du'.newstead skrev:paket? redan? vad har du gjort för att få såna tidiga klappar???
kan förstå att det börjar rycka iaf... det är ju riktigt roligt hojväder ute. har varit ute och sladdat lite med en gilera runner 180 idag![]()
visst är det så... men jag förstår bara inte hur han tänker... men bara han är nöjd och glad så är ju allt ok...TERMINATOR skrev:när jag ser vad han gjort med hojen så ångrar jag att jag sålde den för så fin va den, men som kycklo säger så är det hans hoj
snart är min lika fin,, håller på att plastar på rasterna nu...Mr Vader skrev:visst är det så... men jag förstår bara inte hur han tänker... men bara han är nöjd och glad så är ju allt ok...![]()
Jag blir ju tvungen att lägga ut en annons på mina kåpor innan jag lackar om för att inte kasta sten i glashus... men o andra sidan är ju inte min komplett och knappast i mintkondition...crashtestdummy skrev:snart är min lika fin,, håller på att plastar på rasterna nu...ska ta lite kort imorgon tänkte jag och lägga upp här.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |