Vinterprojekt!

crashtestdummy skrev:
MR bil och kaross
019 232380
hälsa från mig. han lackade FÖ. han vad han nu hette som BRL sponsrade i ss600 förra året.

Idag lagade jag motorkåpan med kemisk metall och klarlack. tror det vart riktigt bra faktiskt. ska starta i morgon tänkte jag.
:tummenupp
Tack.

Nylund.

Hoppas det funkar med motorkåpan.

Mr Vader skrev:
Jag vill att du gör en utvärdering av den när du har använt den lite... funderar nämligen på att skaffa mig en sådan...
Ja det kan jag göra, om du nu inte vågar gambla lite. 249 kr och bara 2 års garanti är ett vågspel :D är du snäll kan du få provvarva lite, kanske tom slipa lite i en gammal kåpbit. :tummenupp

Den verkar asbra, verkligen stabil liten maskin med fräcka tillbehör. :tummenupp nu har katten sylvassa klor och en hörntand mindre. jag var ju tvungen att prova den lite. från :katt till :crash på fem minuter

crashtestdummy skrev:
Den verkar asbra, verkligen stabil liten maskin med fräcka tillbehör. :tummenupp nu har katten sylvassa klor och en hörntand mindre. jag var ju tvungen att prova den lite. från :katt till :crash på fem minuter
låter kanon... :tummenupp jag vill ha en egen.. :banana funkar den på tånaglarna oxå.. :va tänkte slippa och klippa dem... :rolleyes:

Idag startade jag motorn, den gick som en klocka. motorkåpan var tät, dock ej packningen :D
nu ska jag bara få ordning på framgaffeln så kan jag köra igen :yoparty lite kosmetiska kåpor och jag är snyggast också. :hihi

Last edited:
Budade på ett lyse idag på ebay, jag hade den för 103 euro, när det var trettio (30)sekunder kvar.
20 sekunder i ldeadline ägger någon över mig, och 10 sekunder i lägger någon ytterligare över... fan helt otroligt. lyset gick för 142 euro..
:mad:
får fan bli enögt i sommar :(

crashtestdummy skrev:
Budade på ett lyse idag på ebay, jag hade den för 103 euro, när det var trettio (30)sekunder kvar.
20 sekunder i ldeadline ägger någon över mig, och 10 sekunder i lägger någon ytterligare över... fan helt otroligt. lyset gick för 142 euro..
:mad:
får fan bli enögt i sommar :(

Så går det när man är snål :D

crashtestdummy skrev:
försök att laga din egen hoj innan du kastar sten i ett glashus.. :rofl
vad är det för fel på min hoj :confused: något som du sett som inte jag vet :confused:

crashtestdummy skrev:
försök att laga din egen hoj innan du kastar sten i ett glashus.. :rofl
eller vänta..... jaja du tänker på vajern som jag var tvungen att smörja.. jo men den är smörjd och klar, det har den varit i snart 1,5 månad :D

blom skrev:
vad är det för fel på min hoj :confused: något som du sett som inte jag vet :confused:

eller vänta..... jaja du tänker på vajern som jag var tvungen att smörja.. jo men den är smörjd och klar, det har den varit i snart 1,5 månad :D
jaha du har tejpat över huvudvarningslampan som blinkade :D

Mr Vader skrev:
kolla upp om det finns någon mc-skrot i Frankfurts närområde, då kan du kolla in vad de har när du åker dit nästa gång...
ja det är en bra ide. skit att man är så jäkla bra på tyska. "popshoft gesheftung" :tummenupp

crashtestdummy skrev:
jaha du har tejpat över huvudvarningslampan som blinkade :D

ja det är en bra ide. skit att man är så jäkla bra på tyska. "popshoft gesheftung" :tummenupp
Du får väl släpa med dig Brandon eller hans fru som får fungera som tolk... en annan idé kan vara att ta med bilder på det du vill ha... :hihi

Back