M
Nu kan jag vara ute på halvdjupt vatten men är tämligen säker på att det krävs en relativ fuktighet på 50% för att det skall rosta. Tältet funkar nog bra.
Syre, har för mig att syre oxå behövs...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
M
Nu kan jag vara ute på halvdjupt vatten men är tämligen säker på att det krävs en relativ fuktighet på 50% för att det skall rosta. Tältet funkar nog bra.
Bra poäng.Du glömde vatten
Ett enkelt sätt kolla detta är att sätta in ett vanligt ljus och en temperatur & fuktighetsmätare i en stor gryta. Och sätta på locket.
Relativa fuktigheten kommer inte vara 0 % när man tar av locket efter nån timme.
Ett annat problem är att ljuset slocknar långt innan syret är slut.
Man kan ha sin fru i en sån bubbla typ för att hon typ ska hålla bättre och inte liksom rosta och bli för gammal lika snabbt.
Många envisas med att ha sina vanliga hushållsbatterier i kylskåpet för att de ska hålla längre. Hög temperatur = dåligt för batterier. Låg temperatur = bra för batterier.
Tilläggas bör att vätskan i (MC-/bil-)batteriet kan frysa om laddnigen är dålig och det blir riktigt kallt, och det skadar batteriet.
Enklare byta henne mot två 25-åringar är hon fyller 50![]()
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |