Bild Vinterförvaring i lägenheten (Bilder)

Kopplar man ur batteriet, tömmer tanken så gott det går. så skulle det inte finnas något lagligt hinder att ha den i lägenheten.

Det har ju hänt att bärbara datorer har sprängts i bitar pga batteriet
då skall man inte få ha dom inomhus heller :D

haha bra då vet jag det iallafall men jag tror ändå inte att jag ska skylta med att den står i lägenheten :näsblod

Bly/Syra batterier sprängs inte i bitar på samma sätt som Lithium batterierna i laptops/mobiltelefoner

Det vet jag.

Det är av andra orsaker jag tycker man skall koppla ur det.

t.ex.

Fest ... fan va fin hojen är, starta så jag får lyssna på den !
böööööööööörn....

Det vet jag.

Det är av andra orsaker jag tycker man skall koppla ur det.

t.ex.

Fest ... fan va fin hojen är, starta så jag får lyssna på den !
böööööööööörn....

Om man vinterförvarar hojen inne får man förvara nycklarna i garaget helt enkelt :tummenupp
Eller så tar man helt enkelt in några trädgårdsplattor och anlägger burnplatta inne!

Om man vinterförvarar hojen inne får man förvara nycklarna i garaget helt enkelt :tummenupp
Eller så tar man helt enkelt in några trädgårdsplattor och anlägger burnplatta inne!

Precis! :tummenupp Min är låst med ett par lås både bak och fram och nycklarna finns i mitt garage 5km därifrån.

Vi blev inte vräkta när vi hade hojen inne i norrköping... Vi börnade aldrig, men den va igång i tid o otid ivf... Iofs va hyresvärden inte helt nöjd när han såg att den stod där, men det såg han mellan fingrarna med till slut... :tummenupp

Inspirerad av trådstartaren...

Har precis varit o kollat in ett sanslöst härligt garage me värme ljus o en hel drös me verktyg... hela o nedplockade hojar i massor ...liiite avundsjuk blir man när man är utan garage själv.
Men problem är till för att lösas o har därför lejt en gube i grannbyn att skotta upp framför den insnöade dörren på lagårn... där lilla 600:an står o fryser, sen ska han rullas in i mitt sovrum (där jag röjt plats). När det är gjort kan jag serva upp hojen i härlig värme från vedspisen, dricka kaffe o bara må så där jäkla gott!! :tummenupp ..o när vägarna tinar fram e de bara o köra o va glad! :)
Förstår inte varför denna idé lyste med sin frånvaro i höstas... :va

Klädhängare

Allt har en funktion.

Bifogat

• Klädhängare.jpg
    Klädhängare.jpg
    121.3 KB · Visningar: 663
Vilka hjältar!

Funderar på att ta det ett steg längre och flytta ut frugan i garaget och lägga hojen i sängen!

20081113054.jpg

ja ska osså släpa in min darling inomhus, har ni nåra tips på vad som är bäst att ställa monstret på? kommer stå på parkett i vardagsrummet. :)

ska försöka fixa i veckan så bild kommer lite senare. :tummenupp

ja ska osså släpa in min darling inomhus, har ni nåra tips på vad som är bäst att ställa monstret på? kommer stå på parkett i vardagsrummet. :)

ska försöka fixa i veckan så bild kommer lite senare. :tummenupp

En spegel så ser du även den vackra undersidan...

Back