Bild Vinterförvaring i lägenheten (Bilder)

Kanske lite OT, men -96 var jag i Brighton för att hämta en ny motorcykel (var förmånlig växelkurs då), och med tanke på den tjuvaktiga befolkningen på den där ön så ville jag ju inte låta min pärla stå ensam på gatan. Vad gör man? Jag bodde i en lånad lägenhet på tionde våningen i ett slags lägenhetshotell, och där fanns även en lobby som låstes på kvällen.
Japp, jag kör upp för en flack trappa och parkerar i lobbyn. Jättenöjd.

På morgonen står jag på balkongen och tittar ut över Englands böghuvudstad med en kopp kaffe i handen, när ett par brandbilar sladdar in framför huset. De åker efter ca 10 minuter. Tänkte att det var nog en övning eller nåt. Efter en kvart kommer det ett par brandbilar till, men även de åker strax.

Åker ut och kör (inkörning, fick bli lite kortare wheelisar) och parkerar utanför huset på eftermiddagen. Då träffar jag på the landlord, vaktisen typ, och han är INTE glad! Han hade fått klagomål på brandrök, bensindoft, däckspår och buller (från en originalpipa :confused: ). Han berättade för mig, med all önskvärd tydlighet, att gäster förväntades parkera sina fordon på UTSIDAN av huset.

Men det gick bra, inga böter för brandkårsutryckningar eller förgiftade tanter.
Däremot körde en kompis på mig med sin bil dagen efter, men det är en annan historia.

Den va skön! Vad hade du väntat dig? Thanks for your stay, have a nice afternoon.

Jag har bara en dassig jävla mobil att ta bilder med, för övrigt så är vardagsrummet stökigare än ett garage så jag vet inte riktigt om jag har hittat rätt.

Var tvungen att ta med en jävligt macho pose oxå som man ser tjejer göra när dom ligger naknar på cyklar. Skillnaden är väl att jag har lite större tuttar.
Vem behöver bröst implantat när det finns pizza och öl?

DSC00026.JPG

DSC00028.JPG

DSC00032.JPG

Passade på att rulla in även Hondan i helgen (jag har redan KTM'en står i vardagsrummet) medans tjejen var borta. Hon tog det riktigt bra.:tuttar

Så nu har jag två mc i vardagsrummet, ska försöka att få till lite bilder...

Hur kan ni som har era hojar inne motstå frestelsen att tokburna på parketten?

Min vinterförvaring till Husan.

Varm och skönt =)

Bifogat

• DSC02118 liten.JPG
    DSC02118 liten.JPG
    42.7 KB · Visningar: 182
  • liten.JPG
    liten.JPG
    47.3 KB · Visningar: 308
Själv så ställde jag min i bokhyllan,va ett jävla jobb å få upp den bara :D :D

Bifogat

• 20071029410.jpg
    20071029410.jpg
    73.3 KB · Visningar: 325
Kan ju

Varför köpa hjulgran för?

Bifogat

• DSCF0043-small.JPG
    DSCF0043-small.JPG
    126.1 KB · Visningar: 641
  • DSCF0040-small.JPG
    DSCF0040-small.JPG
    128.8 KB · Visningar: 384
Hmm, man kanske skulle montera ner hojen och bära upp skräpet till lägenheten :)

Hayden vinterförvarar sin 07a på mitt kontor nu när han är ute på 08an..

DSC00992.jpg

Back