Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Hade tänkt låta hojen stå i garaget hela vintern. Men när jag går ut för att kolla till hojen så träffar jag på grannen som berättar att natten till idag så har några tjuvar varit på stöldräd och snott 2 hojar i mitt bostadsområde.
Båda hojarna var inlåsta i garage. Ett av dom uppbrutna garagen ligger brevid mitt.
Misstänker att det var min hoj dom var ute efter. Den stulna i garaget brevid var en gammal hoj från tidigt 90-tal sent 80-tal.
Bestämmer mig för att flytta in hojen i lägenheten istället. Vågar inte chansa längre.
Det var lite tight att få in den med det gick.
Behöver jag nämna att jag inte har någon sambo.
(Ifall ni undrar varför vissa saker är maskerade på bilderna så vill jag inte underlätta för tjuvar.)
Båda hojarna var inlåsta i garage. Ett av dom uppbrutna garagen ligger brevid mitt.
Misstänker att det var min hoj dom var ute efter. Den stulna i garaget brevid var en gammal hoj från tidigt 90-tal sent 80-tal.
Bestämmer mig för att flytta in hojen i lägenheten istället. Vågar inte chansa längre.
Det var lite tight att få in den med det gick.
Behöver jag nämna att jag inte har någon sambo.
(Ifall ni undrar varför vissa saker är maskerade på bilderna så vill jag inte underlätta för tjuvar.)
Bifogat
Last edited: