Vinter projekt ktm 660

Svensson83

King
Gick med
31 Mar 2007
Ort
...
Hoj
Yamaha R6 2009
Så äntligen börjar de bli klart och alla delar faller på plats, för tillfället håller jag på att sätta på dekaler...

Va jag har gjort är inte så värst avancerad,

Köpt ny plast och lackerat i mattsvart med matt klarlack.

Nya dekaler.

Nya bak blinkers och ny lampa modat om bakdelen för att få en snyggare "look".

Nytt avgassystem Akrapovic slut dämpare.

Kommer sätta på fälgstripes i vitt.

Lägger upp lite bilder så ni kan se och få insperation, som sagt är allt inte klart men de kommer fler bilder.

Har tyvärr bara en skit kamera på mobilen så bilderna håller ganska låg kvalite.

tack för all hjälp och att ni svarat på mina frågor jag haft.
 

Bifogat

  • Bild 017.jpg
    Bild 017.jpg
    55.4 KB · Visningar: 83
  • Bild 026.jpg
    Bild 026.jpg
    53 KB · Visningar: 71
  • Bild 027.jpg
    Bild 027.jpg
    59 KB · Visningar: 93
  • Bild 024.jpg
    Bild 024.jpg
    63.6 KB · Visningar: 140
Last edited:
Mer bilder

Här kommer mer bilder, nu men kåporna på och ny tvättat!
Blev riktigt nöjd med resultatet. men fortfarande en del kvar...

Kommer mer bilder så småningom.
 

Bifogat

  • Bild 006.jpg
    Bild 006.jpg
    67 KB · Visningar: 85
  • Bild 008.jpg
    Bild 008.jpg
    78.1 KB · Visningar: 90
  • Bild 009.jpg
    Bild 009.jpg
    77.9 KB · Visningar: 86
  • Bild 011.jpg
    Bild 011.jpg
    77.9 KB · Visningar: 86
  • Bild 010.jpg
    Bild 010.jpg
    78.5 KB · Visningar: 109
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top