Svensson83
King
Så äntligen börjar de bli klart och alla delar faller på plats, för tillfället håller jag på att sätta på dekaler...
Va jag har gjort är inte så värst avancerad,
Köpt ny plast och lackerat i mattsvart med matt klarlack.
Nya dekaler.
Nya bak blinkers och ny lampa modat om bakdelen för att få en snyggare "look".
Nytt avgassystem Akrapovic slut dämpare.
Kommer sätta på fälgstripes i vitt.
Lägger upp lite bilder så ni kan se och få insperation, som sagt är allt inte klart men de kommer fler bilder.
Har tyvärr bara en skit kamera på mobilen så bilderna håller ganska låg kvalite.
tack för all hjälp och att ni svarat på mina frågor jag haft.
Va jag har gjort är inte så värst avancerad,
Köpt ny plast och lackerat i mattsvart med matt klarlack.
Nya dekaler.
Nya bak blinkers och ny lampa modat om bakdelen för att få en snyggare "look".
Nytt avgassystem Akrapovic slut dämpare.
Kommer sätta på fälgstripes i vitt.
Lägger upp lite bilder så ni kan se och få insperation, som sagt är allt inte klart men de kommer fler bilder.
Har tyvärr bara en skit kamera på mobilen så bilderna håller ganska låg kvalite.
tack för all hjälp och att ni svarat på mina frågor jag haft.
Bifogat
Last edited: