Vinna TV?

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Nu är det ju OS och som den lille illasinnade kockwannabe jag är så har jag bjudit in en massa vänner när det börjar hetta till på riktigt.
Vi har en skitfin TV, en tjockis med ett par år på nacken som vi fick, förutsatt att vi hämtade den och även tog DVDspelaren.
Bra deal.
Men om jag nu struttar runt som en riktig (naturligtvis hojbaserad) värd med lite snacks och så, är det fan patetiskt med att ha 26-28 tum.
Vad ska mina inte lika patetiska vänner tro?
Nigeriabrev verkar ju lurigt, men "svenska" nigeriabrev som utlovar en sjuhelvetes stor LED-TV kanske?
Vad ska man skriva för att få en sån?
Jag har testat skriva en motivation en gång, var nån Macdator.
Det jag skrev var ju skitbra, börjar undra om de har jääääävligt långa leveranstider...:va Efter 2 år lever fortfarande hoppet om att ha vunnit en superdator.

Back on topic.
Om jag skriver till alla som har det där med vinna TV, borde det inte räcka med typ " Hiit me apparat'n föfan, min ä ju schiitliitn.." ??
Annars tycker jag de är orättvisa.

Last edited:
starta en insamling här,, de e poppis har jag sett.
kräv 50kr av varje person. 5000 får man en 42" för.
50 pers räcker då..
hittar du 49 pers så blir jag den 50 för dig :tummenupp
enda nackdelen är väl att os är över innan detta e klart, samt swedie hinner säkert stänga tråden.. :D

Jag har vunnit ett gäng (3-4) telefoner på olika slogantävlingar, plus en massa annat krafs, så jag har tydligen lätt för att skriva töntiga slogans.

Jag har dock inte försökt på många år, jag kanske skulle prova igen, vad var adressen till tävlingen sa du?

Starta ett eget nigeriabrev och tjäna fett med cash vetja!
Eller lotta ut din gamla tjock-TV. Bara att öppna ett betalnummer dit folk får ringa och tävla. Sen vips har du din feting 100" LED.

Jag har vunnit ett gäng (3-4) telefoner på olika slogantävlingar, plus en massa annat krafs, så jag har tydligen lätt för att skriva töntiga slogans.

Jag har dock inte försökt på många år, jag kanske skulle prova igen, vad var adressen till tävlingen sa du?

http://m3.idg.se/2.1022/1.286479

Om du vinner, hälsa från mig :)

Jag må då säga att ni herrar är fulla av bra kunskap och idéer.
Jag ska Starta ett SMS-lån från Namibia som innebär att folk får låna TVn och kanske även pengar som jag inte har.
Känns redan som om jag är lite småmiljonär, faktiskt.
Hoppas alla svarar innan natten till torsdag, bara.

Last edited:
starta en insamling här,, de e poppis har jag sett.
kräv 50kr av varje person. 5000 får man en 42" för.
50 pers räcker då..
hittar du 49 pers så blir jag den 50 för dig :tummenupp
enda nackdelen är väl att os är över innan detta e klart, samt swedie hinner säkert stänga tråden.. :D

Hur är det med matten?

Snart håkkydax.
Verkar som om jag får se det på lillteven.
Jag kan väl säga till mina vänner att jag bara skojar lite, vill sitta nära tillsammans framför TV:n som knappt syns.
Kan f.ö. tillägga att hittills har inte min slogan burit frukt.
Men kan man vänta flera år på en numera outdated dator så kan jag fan vänta lite till.
OS 2014?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...