jesseboy
O med veten sär skrivare
Nu är det ju OS och som den lille illasinnade kockwannabe jag är så har jag bjudit in en massa vänner när det börjar hetta till på riktigt.
Vi har en skitfin TV, en tjockis med ett par år på nacken som vi fick, förutsatt att vi hämtade den och även tog DVDspelaren.
Bra deal.
Men om jag nu struttar runt som en riktig (naturligtvis hojbaserad) värd med lite snacks och så, är det fan patetiskt med att ha 26-28 tum.
Vad ska mina inte lika patetiska vänner tro?
Nigeriabrev verkar ju lurigt, men "svenska" nigeriabrev som utlovar en sjuhelvetes stor LED-TV kanske?
Vad ska man skriva för att få en sån?
Jag har testat skriva en motivation en gång, var nån Macdator.
Det jag skrev var ju skitbra, börjar undra om de har jääääävligt långa leveranstider...
Efter 2 år lever fortfarande hoppet om att ha vunnit en superdator.
Back on topic.
Om jag skriver till alla som har det där med vinna TV, borde det inte räcka med typ " Hiit me apparat'n föfan, min ä ju schiitliitn.." ??
Annars tycker jag de är orättvisa.
Vi har en skitfin TV, en tjockis med ett par år på nacken som vi fick, förutsatt att vi hämtade den och även tog DVDspelaren.
Bra deal.
Men om jag nu struttar runt som en riktig (naturligtvis hojbaserad) värd med lite snacks och så, är det fan patetiskt med att ha 26-28 tum.
Vad ska mina inte lika patetiska vänner tro?
Nigeriabrev verkar ju lurigt, men "svenska" nigeriabrev som utlovar en sjuhelvetes stor LED-TV kanske?
Vad ska man skriva för att få en sån?
Jag har testat skriva en motivation en gång, var nån Macdator.
Det jag skrev var ju skitbra, börjar undra om de har jääääävligt långa leveranstider...
Efter 2 år lever fortfarande hoppet om att ha vunnit en superdator.Back on topic.
Om jag skriver till alla som har det där med vinna TV, borde det inte räcka med typ " Hiit me apparat'n föfan, min ä ju schiitliitn.." ??
Annars tycker jag de är orättvisa.
Last edited: