ozto
Testförare
Har precis skaffat mig en Husa 650 -05 motard.
Det är ett skumt visslande/vinande ljud från kopplingen/växelådan på hojen. Det är tydligast precis när man ska åka iväg och i låga hastigheter på låga varv. Låter nästan som det skulle komma från kopplingen.
Finns det något lager i koppingen eller växelådan som brukar väsnas och behöver bytas ibland?
Det är ett skumt visslande/vinande ljud från kopplingen/växelådan på hojen. Det är tydligast precis när man ska åka iväg och i låga hastigheter på låga varv. Låter nästan som det skulle komma från kopplingen.
Finns det något lager i koppingen eller växelådan som brukar väsnas och behöver bytas ibland?
