Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dainese skrev:2245280Hmm....Vart ska hon åka?
Mattias skrev:2245309Är hon lättfotad? Jag har inget särskilt för mig och det var ett tag sen sist.
Undrar om jag får PM snart?
Lam-Kaka skrev:2245310Borås
Äsch då![]()
morlock skrev:2245353Vad är detta? Leker du hobbyhallick eller?![]()
.
är lika med noll
.Mattias skrev:2245309Är hon lättfotad? Jag har inget särskilt för mig och det var ett tag sen sist.

Mattias skrev:2245309Är hon lättfotad? Jag har inget särskilt för mig och det var ett tag sen sist.
No shit.....Bikerbitch skrev:2245266Tjejer tycker om att prata i telefon, har jag hört
FreddaAbborre skrev:2245221(kan tipsa om att fixa ett plakat med texten "Underhåll mig", kan tom va värt o filma och släppa på DVD; "Retards från Rokkholm")
Vad hade du förväntat dig?Bruzda skrev:2249817men icke fick man några seriösa förslag haha
Martin skrev:2249897Vad hade du förväntat dig?
Bruzda skrev:2249954Haha nä det förstod jag ju, men ändå, trodde ju faktiskt att det kunde finnas någon seriös person i sthlm![]()
Är nog inte så många seriösa här. 
SwedB skrev:2249966Stockholm (aka Fjollträsk, Tokholmen mm) är väl världens singeltätaste stad (en av dem iaf)..?Är nog inte så många seriösa här.
![]()
Bruzda skrev:2249980Hehe kan så vara![]()

SwedB skrev:2249987Fast å andra sidan, om man nu ska vara positiv, så finns det ju en sjuj-kla potential så varför sitter jag här inne egentligen?![]()
![]()

Jonathan skrev:2250286Här skulle jag kunna skriva en massa taskiga saker men jag känner mig snäll idag så jag avstår![]()

Bruzda skrev:2249817Haha jo det hade vart något
Tänke komma in här å säga hej eftersom det var om mig tråden handlade om
För att förklara läget lite så var det så här:
Jag jobbade i helgen i Gävle och så var det meningen att jag skulle träffa en polare i sthlm på söndagen när jag åkte hem. Men han var tvungen att hoppa in xtra på jobbet så jag var alldeles ensamen i sthlm i 9 timmar
Jag försökte att läsa en bok, men rastlös som man är så gick inte detta å efter många samtal till polare så började batteriet i mobilen att ta slut. Då sa polaren här att han kunde skriva ett inlägg och se om någon napparmen icke fick man några seriösa förslag haha
IronMike skrev:2245901Be damen ta en promenad ner till hrc...jag jobbar varje sön kväll, bjuckar på en gratis kaffe![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |