Vilsen tjej i sthlm behöver underhållas till 23:00 sön

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
Tjo..

Det är så att jag har en stakars tjej i sthlm som är väldigt rastlös,vilsen o uttråkad...finns det någon vänlig kille/tjej i sthlm som kan underhålla henne till kl 23:00 ikväll(söndag). Ni ska helst bo nära central stationen. Om ni har möjlighet att hjälpa denna stakars tjej i 2 timmar så skriv i denna tråd(Obs ingen date). Det är bara en vilsen flicka som väntar på busen som går kl 23:00 som behöver lite sällskap.

Så skriv ett svar här om ni vill hjälpa denna vilsna tjej. Sen skickar jag pm till den/de som får träffa henne :tummenupp

Sen vill jag ha en bra anledning varför just du/ni ska få träffa henne :)

spectre skrev:
2245184 Nu är jag ironisk som fan och detta ska nog inte tas seriöst....

Hur mycket kostar det?

Det kostar er tid inge mer :tummenupp , möjligtviss sopa ditt också. Sen va jag inte ironisk tillbaka ;)

Lam-Kaka skrev:
2245147 Tjo..

Det är så att jag har en stakars tjej i sthlm som är väldigt rastlös,vilsen o uttråkad...finns det någon vänlig kille/tjej i sthlm som kan underhålla henne till kl 23:00 ikväll(söndag). Ni ska helst bo nära central stationen. Om ni har möjlighet att hjälpa denna stakars tjej i 2 timmar så skriv i denna tråd(Obs ingen date). Det är bara en vilsen flicka som väntar på busen som går kl 23:00 som behöver lite sällskap.

Så skriv ett svar här om ni vill hjälpa denna vilsna tjej. Sen skickar jag pm till den/de som får träffa henne :tummenupp

Sen vill jag ha en bra anledning varför just du/ni ska få träffa henne :)

Tillhör rumpan tjejen som behöver underhållning?

:hihi

Lam-Kaka skrev:
2245205 Kan hända :hihi

Hade vart värt o åka in bara för att beskåda underverket... Tyvärr bor ja en trekvart från centralen så blir lite sent...

(kan tipsa om att fixa ett plakat med texten "Underhåll mig", kan tom va värt o filma och släppa på DVD; "Retards från Rokkholm")

FreddaAbborre skrev:
2245221 Hade vart värt o åka in bara för att beskåda underverket... Tyvärr bor ja en trekvart från centralen så blir lite sent...

(kan tipsa om att fixa ett plakat med texten "Underhåll mig", kan tom va värt o filma och släppa på DVD; "Retards från Rokkholm")

Hade du inte varit lite för långt bort så hade du fått nr nu :tummenupp

Du får väl ringa na och prata tills bussen ska gå så har hon något att göra :tuttar
Tjejer tycker om att prata i telefon, har jag hört

Bikerbitch skrev:
2245266 Du får väl ringa na och prata tills bussen ska gå så har hon något att göra :tuttar
Tjejer tycker om att prata i telefon, har jag hört

Mjo sant..har redan pratat ett tag med henne + att henns batteri är snart slut :(

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg