Vilse vill lära sig köra BrummBrumm

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Men jag behöver hjälp :D

Någon som kan och vill ställa upp som handledare?

Hoj är förhoppningsvis snart införskaffad, men det är väl inte tänkt att börja köra på någon månad ännu ;) Men lika bra att ha alla papper i ordning till dess ju :D

Jag hade gärna hjälpt dej, men även om jag snart är klar trafiklärare så har jag inte haft mc kortet länge nog :(

Jag fick mitt handledargodkännade i dag....tror det räcker med att vara handledare till ett envist fruntimmer...dvs min dotter....
Nu får jag nog på f..n för detta :gnissla

Har en lämplig brumbrum på ett lämpligt inhängnat område. Ska bara ladda videokameran......

Behöver du hjälp att transportera hojen fram/tillbaka eller t.om. låna hoj då och då så ställer jag självklart upp för dig =).. All träning är bra, speciellt på inhägnat område.. Krypkörning och serpentinbanan.. Jävla jobbiga moment :/
Gött om man kan spara in lite på körlektionerna! :)

Behöver du hjälp att transportera hojen fram/tillbaka eller t.om. låna hoj då och då så ställer jag självklart upp för dig =).. All träning är bra, speciellt på inhägnat område.. Krypkörning och serpentinbanan.. Jävla jobbiga moment :/
Gött om man kan spara in lite på körlektionerna! :)

gäller det erbjudandet mig också? :D

Jag kan vara behjälplig med att låna ut mitt vrak till hoj någon gång ibland om ni vill träna krypkörning på inhängnat område. Får inte vara handledare än på många år dock.

För min del är det inga problem med hoj, kommer troligen vara hojägare innan veckan är slut :) Men tack annars :D

Hjälp med att transportera hojen till inhägnat område för att jag ska kunna träna lite själv tar jag däremot mer än gärna emot! :banana

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back