Vilse vill lära sig köra BrummBrumm

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Men jag behöver hjälp :D

Någon som kan och vill ställa upp som handledare?

Hoj är förhoppningsvis snart införskaffad, men det är väl inte tänkt att börja köra på någon månad ännu ;) Men lika bra att ha alla papper i ordning till dess ju :D

Jag hade gärna hjälpt dej, men även om jag snart är klar trafiklärare så har jag inte haft mc kortet länge nog :(

Jag fick mitt handledargodkännade i dag....tror det räcker med att vara handledare till ett envist fruntimmer...dvs min dotter....
Nu får jag nog på f..n för detta :gnissla

Har en lämplig brumbrum på ett lämpligt inhängnat område. Ska bara ladda videokameran......

Behöver du hjälp att transportera hojen fram/tillbaka eller t.om. låna hoj då och då så ställer jag självklart upp för dig =).. All träning är bra, speciellt på inhägnat område.. Krypkörning och serpentinbanan.. Jävla jobbiga moment :/
Gött om man kan spara in lite på körlektionerna! :)

Behöver du hjälp att transportera hojen fram/tillbaka eller t.om. låna hoj då och då så ställer jag självklart upp för dig =).. All träning är bra, speciellt på inhägnat område.. Krypkörning och serpentinbanan.. Jävla jobbiga moment :/
Gött om man kan spara in lite på körlektionerna! :)

gäller det erbjudandet mig också? :D

Jag kan vara behjälplig med att låna ut mitt vrak till hoj någon gång ibland om ni vill träna krypkörning på inhängnat område. Får inte vara handledare än på många år dock.

För min del är det inga problem med hoj, kommer troligen vara hojägare innan veckan är slut :) Men tack annars :D

Hjälp med att transportera hojen till inhägnat område för att jag ska kunna träna lite själv tar jag däremot mer än gärna emot! :banana

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back