Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
The-PatriX skrev:Villka försäkringsbolag har lägre premie för hojjar strypta till 25Kw?
Villka försäkringsklasser finns det och villka hojjar från -97 ingår i dem (sporthojjar då + även SV650S och liknande)?

The-PatriX skrev:Villka försäkringsbolag har lägre premie för hojjar strypta till 25Kw?
Villka försäkringsklasser finns det och villka hojjar från -97 ingår i dem (sporthojjar då + även SV650S och liknande)?

The-PatriX skrev:oGGe: Hur gammal är du, villken stad och hur länge har du haft hojjen?
Försöker gissa mig till försökringen men ringer Folksam imorrn!
Betalar 3600 hel/helår för min Dominator! inte så billigt men det duger! 
oGGe skrev:Jag är 18 och bor mitt i malmö i lägenhet och haft hoj sedan jag var 16!![]()
Och är jävligt nöjd med försäkringen på Kawan!Betalar 3600 hel/helår för min Dominator! inte så billigt men det duger!
![]()
The-PatriX skrev:Satan vad billigt, har du strypt ner den till 1Kw eller låg du med nån gubbe från Folksams styrelse?
![]()

oGGe skrev:Man har ju sina knep!![]()
Jag vet inte hur ja lyckades men jag är jävligt nöjd!![]()
oGGe skrev:Jag försäkrade min Kawa hos folksam nu för 2 veckor sen och fick det för 1920 hel/helår!![]()
Billigare kan det inte bli nästan!![]()
.. / månad va?
The-PatriX skrev:Det ska du vara, IF vill ha nästan 24 000:- per år för att trafikförsäkra en hoj i mitt namn!
oGGe skrev:Jag försäkrade min Kawa hos folksam nu för 2 veckor sen och fick det för 1920 hel/helår!![]()
Billigare kan det inte bli nästan!![]()
Jag har precis ringt runt till "alla"bolag och min (FZR 600-89 25kw som jag gav 9000:- för) kostar som dyrast 13laxar(halvför/år) hos länsförskringar,
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!