Vill ordna en större sh-grillfest

Vill du ha en stor sh-grillfest?

• Antal röstningar
    0
Hej allihop!

Jag är en man som förespråkar kommunikation bland oss motorcyklister(specielt vi sh:are) i form av åkturer och fester och jag vart så inspirerad av den stora sh-festen på hard rock café att jag fan vill ha något liknande igen.. snart!

Min idé skulle vara att anordna en STOR grillfest för oss sporthojare utomhus nu i sommar! typ vid någon skön park med stora gräsmattor och bra parkeringsmöjligheter för hojar. Allt vi egentligen skulle behöva är typ antal stora grilltunnor(eller liknande stora grillar som är portabla), kanske några paket med grillkorvar, några flaskor ketchup och senap, lite korvbröd och fint väder. Sen kan de som vill ta med sig eget kött att grilla och de som valt att inte köra hoj dit kan ta med sig egen alkohol. Plattsen får gärna vara tillgänglig för kommunala transportmedel med sena avgångar för de som dricker.

Enkelt förklarat, de som vill komma och visa upp sin hoj och bara hänga med allihop kan göra det och de som vill komma och festa järnet med massa motorcyklister kan göra det:)

En lösning skulle även vara att man köpte in hamburgare, korv, bröd, pålägg(sallad, dressing, ketchup etc.) och läsk och sålde det för att tjäna ihop lite pengar till senare sh-events. Skulle vara kul om man kunde få med så många som möjligt till den tillställning och även från andra städer i långa landet falukorv;)

Så frågorna jag har är helt enkelt; finns det något intresse för detta? Och om det finns, finns några klubbar/människor som skulle ha lust att styra upp detta med mig? För jag skulle tycka det var kul om man kunde slå på stort en gång till!:D

/Stefan

Last edited:
YAY!:D Kom igen fler röster! gärna även folk som är intresserade att planera och anordna detta med mig:)

Självklart är man på! Bra ide´! :tummenupp

Härligt!:yoparty Skulle du kunna tänka dig att vara med att styra upp också? eller är du med i någon klubb som skulle kunna tänka sig att göra det?:)

Men ändå gärna mer personer/klubbar som kan hjälpa till! Så vi verkligen kan få det här till en jävla sh-fest som folk ska snacka om länge!:tummenupp:fyllisar:yoparty

Så länge förbud mot nerfällda fotpinnar och xjellkåpor är gällande för festen kanske man dyker upp. :D

Mtp hur det brukar se ut på marken utanför Donken efter onsdagsskväll: Stackars park.... :gnissla

Gammal och förståndig :nicka = Tråkig :fakta

Jag röstade ja i pollen. :D

Jag ville bara att Stefan skulle bringas tänka på sånt man kanske inte tänker på när man är ung och drar igång en stor fest. Kör man med öppna kort och söker tillstånd så identiteten är känd kan man åka på skadestånd om det ser ut som fan i parken dagen efter, men sönderbörnad gräsmatta och 100 utbrända engångsgrillar. Det vill man ju inte att en ung oförstörd kille ska råka ut för som "tack för festen".

Klart jag vill att det ska bli fest. Sommaren är kort.

Jag ville bara att Stefan skulle bringas tänka på sånt man kanske inte tänker på när man är ung och drar igång en stor fest. Kör man med öppna kort och söker tillstånd så identiteten är känd kan man åka på skadestånd om det ser ut som fan i parken dagen efter, men sönderbörnad gräsmatta och 100 utbrända engångsgrillar. Det vill man ju inte att en ung oförstörd kille ska råka ut för som "tack för festen".

tack jo det är förståndigt sagt, men det är därför jag behöver folk som är med och planerar detta med mig så man kan lösa dessa problem:)

Det sjuka är att jag som är ett par år yngre en dig och ser mig själv som rejält ungdomlig/omogen tänker på sånnadärninga grejer :gettingold :huvet

tack jo det är förståndigt sagt, men det är därför jag behöver folk som är med och planerar detta med mig så man kan lösa dessa problem:)

Tror det kommer gå galant och bli en kul fest! :tummenupp

Det sjuka är att jag som är ett par år yngre en dig och ser mig själv som rejält ungdomlig/omogen tänker på sånnadärninga grejer :gettingold :huvet

Det beror väl på att du är farsa och har sett baksidan av att arrangera ett barnkalas. :D

/J

Tror det kommer gå galant och bli en kul fest! :tummenupp

Det beror väl på att du är farsa och har sett baksidan av att arrangera ett barnkalas. :D

/J

Barnkalas....definitionen av helvetet på jorden. (ja, det och IKEA då). Jag har några halvt förträngda minnen av dylika tillställningar. Ett "kalas" befolkat av 4-5 åringar påminner oftast om ett fängelseupplopp (minus gangrapandet)..:gnissla

Och ang pollen: Ja ffs!

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...