jag har inget bättre för mig så visstgunny5 skrev:2610091Ska vi säga 20:00 igen eller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag har inget bättre för mig så visstgunny5 skrev:2610091Ska vi säga 20:00 igen eller![]()
GixxerJensa skrev:2608281
Men vi har lite problem med att få ihop spelare, alla ni som var inne och spelade på gamla cs servern. Kom igen nu!
Installera steam (www.steampowered.com)shoei skrev:2610578ja nu blev man ju sugen :] vet inte var jag har skivan bara.. ska leta lite

Santo skrev:2610556Konstigt då... dra igång en BF2-server istället.
shoei skrev:2612099Lyckas inte lägga till servern bland favoriterna.. för det är väl där man addar en server? Allt ser ju annorlunda ut nu![]()
Lyckas för övrigt inte lägga till någon server... hur gör man?:]
Och consolen... hur får man upp den? På den gamla goda tiden skrev man ju "-consol" i infon till startfilen. Hur göra?
thnx
gunny5 skrev:2612199Öppna rutan med favoriter och lägg till detta IP:213.114.214.229:27035
Då står det automatisk SH-Server
Lösen: moped
Tack för matchen igår. Hoppas vi kan bli lite flera nästa gång. Vi var vel max 2mot2 igår eller?
shoei skrev:2612206Gjorde så men det händer inget.. den bara hoppar tillbaka. Innan står det typ "du har inga favoriter" ... det försvinner när jag försökt lägga till en, men det syns ingeting![]()
Det går om jag hittar i listan under "internet" och sen tar höger musknapp o lägger till i favoriter... konstigt.
Tryck på knappen med ½ och § så kommer konsolen upp.shoei skrev:2612206Gjorde så men det händer inget.. den bara hoppar tillbaka. Innan står det typ "du har inga favoriter" ... det försvinner när jag försökt lägga till en, men det syns ingeting![]()
Det går om jag hittar i listan under "internet" och sen tar höger musknapp o lägger till i favoriter... konstigt.
Eller så kopierar du in denna i konsollen, connect 213.114.214.229:27035;password mopedOddjob skrev:2612288Tryck på knappen med ½ och § så kommer konsolen upp.
skriv sen:
password moped
tryck enter
connect 213.114.214.229:27035
tryck enter

zpeppy skrev:2612290Eller så kopierar du in denna i konsollen, connect 213.114.214.229:27035;password moped
Och nån startfil hittar jag inte.|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |