Vill ni spela counter strike?

GixxerJensa skrev:
2608281

Men vi har lite problem med att få ihop spelare, alla ni som var inne och spelade på gamla cs servern. Kom igen nu!

Konstigt då... dra igång en BF2-server istället.

Lyckas inte lägga till servern bland favoriterna.. för det är väl där man addar en server? Allt ser ju annorlunda ut nu :va

Lyckas för övrigt inte lägga till någon server... hur gör man?:]

Och consolen... hur får man upp den? På den gamla goda tiden skrev man ju "-consol" i infon till startfilen. Hur göra?

thnx

shoei skrev:
2612099 Lyckas inte lägga till servern bland favoriterna.. för det är väl där man addar en server? Allt ser ju annorlunda ut nu :va

Lyckas för övrigt inte lägga till någon server... hur gör man?:]

Och consolen... hur får man upp den? På den gamla goda tiden skrev man ju "-consol" i infon till startfilen. Hur göra?

thnx

Öppna rutan med favoriter och lägg till detta IP:213.114.214.229:27035
Då står det automatisk SH-Server
Lösen: moped

Tack för matchen igår. Hoppas vi kan bli lite flera nästa gång. Vi var vel max 2mot2 igår eller?

gunny5 skrev:
2612199 Öppna rutan med favoriter och lägg till detta IP:213.114.214.229:27035
Då står det automatisk SH-Server
Lösen: moped

Tack för matchen igår. Hoppas vi kan bli lite flera nästa gång. Vi var vel max 2mot2 igår eller?

Gjorde så men det händer inget.. den bara hoppar tillbaka. Innan står det typ "du har inga favoriter" ... det försvinner när jag försökt lägga till en, men det syns ingeting :va
Det går om jag hittar i listan under "internet" och sen tar höger musknapp o lägger till i favoriter... konstigt.

shoei skrev:
2612206 Gjorde så men det händer inget.. den bara hoppar tillbaka. Innan står det typ "du har inga favoriter" ... det försvinner när jag försökt lägga till en, men det syns ingeting :va
Det går om jag hittar i listan under "internet" och sen tar höger musknapp o lägger till i favoriter... konstigt.

Finns det inte under server menyen:confused:

shoei skrev:
2612206 Gjorde så men det händer inget.. den bara hoppar tillbaka. Innan står det typ "du har inga favoriter" ... det försvinner när jag försökt lägga till en, men det syns ingeting :va
Tryck på knappen med ½ och § så kommer konsolen upp.

skriv sen:

password moped
tryck enter
connect 213.114.214.229:27035
tryck enter

Oddjob skrev:
2612288 Tryck på knappen med ½ och § så kommer konsolen upp.

skriv sen:

password moped
tryck enter
connect 213.114.214.229:27035
tryck enter
Eller så kopierar du in denna i konsollen, connect 213.114.214.229:27035;password moped

zpeppy skrev:
2612290 Eller så kopierar du in denna i konsollen, connect 213.114.214.229:27035;password moped

Hur får man fram consolen då? Förut skrev man ju "-consol" i startfilen för att det skulle fungera o trycka på knappen du pratade om. Men nu startar man ju spelet via steam.. vet inte ens var det ligger :va Och nån startfil hittar jag inte.
Any1?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...