Vill köpa helsystem....av dig

Folköl

Åt 25 ostron och drack en hel pomac
Gick med
2 Jun 2005
Ort
Munchen
Hoj
Husa 650-05
Jag söker ett Doma eller FP helsystem till min Husa Fs650 2005. Systemet kan vara bättre beg. eller nytt. Är det någon som har ett till övers så hör av er!

Vem/ vilka kan man kontakta för att köpa ett sprojlans nytt Doma eller FP, länkar, telenummer. Tillverkare/ återförsäljare?

Annons ligger ute på köp/ sälj.
 

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSXR1000
Jag söker ett Doma eller FP helsystem till min Husa Fs650 2005. Systemet kan vara bättre beg. eller nytt. Är det någon som har ett till övers så hör av er!

Vem/ vilka kan man kontakta för att köpa ett sprojlans nytt Doma eller FP, länkar, telenummer. Tillverkare/ återförsäljare?

Annons ligger ute på köp/ sälj.

Testa www.google.se

Det är en sökmotor, där kan du hitta massor av info.
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Rent gissningsvis har nog Yasha ett helsystem te övers då det ryktas om att hon köpt nytt tvåburkars :)
 

Folköl

Åt 25 ostron och drack en hel pomac
Gick med
2 Jun 2005
Ort
Munchen
Hoj
Husa 650-05
Har PM:at Zmurfen då jag läste i en gammal tråd att han kunde fixa nya system, inge svar dock.

Har googlat till förbannelse i 3 dagar men jag jag hittar ingen länk till vare sig fabrik eller återförsäjlare (som funkar dvs). Hittade ngt lurt om Doma men den sidan funkade bara till hälften.

Alla som har system vart har de fått tag på dom? Måste jag börja tro på jultomten och vänta 1 år nu?

Har PM:at Zmurfen då jag läste i en gammal tråd att han kunde fixa nya system, inge svar dock.

Har googlat till förbannelse i 3 dagar men jag jag hittar ingen länk till vare sig fabrik eller återförsäjlare (som funkar dvs). Hittade ngt lurt om Doma men den sidan funkade bara till hälften.

Alla som har system vart har de fått tag på dom? Måste jag börja tro på jultomten och vänta 1 år nu?




Zmurfen hörde nyss av sig men tyvärr så säljer han inte Fp längre.
 
Last edited:

Folköl

Åt 25 ostron och drack en hel pomac
Gick med
2 Jun 2005
Ort
Munchen
Hoj
Husa 650-05
Last edited:

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Jag har ett nytt Akrapovic helsystem som inte ens är monterat. Får jag ett värdigt bud så kanske jag ev säljer det. Det var tänkt att det skulle sitta på min 06 men det borde väll även passa på en 05.

Pm:a vid intresse.
 

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Klagstorp / Klåparp
Hoj
Tillfälligt hojlös
Jag söker ett Doma eller FP helsystem till min Husa Fs650 2005. Systemet kan vara bättre beg. eller nytt. Är det någon som har ett till övers så hör av er!

Vem/ vilka kan man kontakta för att köpa ett sprojlans nytt Doma eller FP, länkar, telenummer. Tillverkare/ återförsäljare?

Annons ligger ute på köp/ sälj.


Ska du ta det som handbagage till staterna, flytta hem eller vill du egentligen köpa ett "over there"?

Kul att du hör av dig förresten... haha:tummenupp

/HW
 

Folköl

Åt 25 ostron och drack en hel pomac
Gick med
2 Jun 2005
Ort
Munchen
Hoj
Husa 650-05
Ska du ta det som handbagage till staterna, flytta hem eller vill du egentligen köpa ett "over there"?

Kul att du hör av dig förresten... haha:tummenupp

/HW

Haj haj!

Det får bli handbagage tricket så slipper jag allt knöl med borttappade paket, tull och sånt. Dock kanske det ser lite skumt ut att komma med ett avgassystem i resväskan, därför får syrran ta med sig det över.

Att flytta till Sverige inom en snar framtid blir det nog inte, trivs bra här. Snarare blir det nog San Diego om ett par år. Spanien vore iofs kul.

Har hört mig för ang. Doma och Fp här, men då de har sån tråkig....är det någon sorts Europeisk rappartist...attityd så sponsrar jag hellre en svensk Husaägare och handlar "lokalt", om man kan säga så.

Bra att ni äntligen fick till en ombyggnad av Sviestad, även om det skulle behöva göras mer. Bra att du stångas och inte ger upp!

Ska du tävla i sommar?
 

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Klagstorp / Klåparp
Hoj
Tillfälligt hojlös
Jag har inga direkta planer på att tävla i något men men vet aldrig. Jag kan berätta i höst...
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top