Vill köpa helsystem....av dig

Folköl

Åt 25 ostron och drack en hel pomac
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
Husa 650-05
Jag söker ett Doma eller FP helsystem till min Husa Fs650 2005. Systemet kan vara bättre beg. eller nytt. Är det någon som har ett till övers så hör av er!

Vem/ vilka kan man kontakta för att köpa ett sprojlans nytt Doma eller FP, länkar, telenummer. Tillverkare/ återförsäljare?

Annons ligger ute på köp/ sälj.

Jag söker ett Doma eller FP helsystem till min Husa Fs650 2005. Systemet kan vara bättre beg. eller nytt. Är det någon som har ett till övers så hör av er!

Vem/ vilka kan man kontakta för att köpa ett sprojlans nytt Doma eller FP, länkar, telenummer. Tillverkare/ återförsäljare?

Testa www.google.se

Det är en sökmotor, där kan du hitta massor av info.

Rent gissningsvis har nog Yasha ett helsystem te övers då det ryktas om att hon köpt nytt tvåburkars :)

Har PM:at Zmurfen då jag läste i en gammal tråd att han kunde fixa nya system, inge svar dock.

Har googlat till förbannelse i 3 dagar men jag jag hittar ingen länk till vare sig fabrik eller återförsäjlare (som funkar dvs). Hittade ngt lurt om Doma men den sidan funkade bara till hälften.

Alla som har system vart har de fått tag på dom? Måste jag börja tro på jultomten och vänta 1 år nu?

Har PM:at Zmurfen då jag läste i en gammal tråd att han kunde fixa nya system, inge svar dock.

Har googlat till förbannelse i 3 dagar men jag jag hittar ingen länk till vare sig fabrik eller återförsäjlare (som funkar dvs). Hittade ngt lurt om Doma men den sidan funkade bara till hälften.

Alla som har system vart har de fått tag på dom? Måste jag börja tro på jultomten och vänta 1 år nu?

Zmurfen hörde nyss av sig men tyvärr så säljer han inte Fp längre.

Last edited:
Last edited:
Jag har ett nytt Akrapovic helsystem som inte ens är monterat. Får jag ett värdigt bud så kanske jag ev säljer det. Det var tänkt att det skulle sitta på min 06 men det borde väll även passa på en 05.

Pm:a vid intresse.

Ska du ta det som handbagage till staterna, flytta hem eller vill du egentligen köpa ett "over there"?

Kul att du hör av dig förresten... haha:tummenupp

/HW

Ska du ta det som handbagage till staterna, flytta hem eller vill du egentligen köpa ett "over there"?

Kul att du hör av dig förresten... haha:tummenupp

/HW

Haj haj!

Det får bli handbagage tricket så slipper jag allt knöl med borttappade paket, tull och sånt. Dock kanske det ser lite skumt ut att komma med ett avgassystem i resväskan, därför får syrran ta med sig det över.

Att flytta till Sverige inom en snar framtid blir det nog inte, trivs bra här. Snarare blir det nog San Diego om ett par år. Spanien vore iofs kul.

Har hört mig för ang. Doma och Fp här, men då de har sån tråkig....är det någon sorts Europeisk rappartist...attityd så sponsrar jag hellre en svensk Husaägare och handlar "lokalt", om man kan säga så.

Bra att ni äntligen fick till en ombyggnad av Sviestad, även om det skulle behöva göras mer. Bra att du stångas och inte ger upp!

Ska du tävla i sommar?

Jag har inga direkta planer på att tävla i något men men vet aldrig. Jag kan berätta i höst...

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis