Vill Haaa!!

40Hk??? :va
Har dom verkligen så mycke pulver? :brynad

Jo, dom är jävligt fina, synd bara att dom kostar och behöver servas hela tiden..

"Går på bakhjulet på dem flesta växlarna" haha
Men visst är det krut i den.. Men som sagt, moppevarning. Ush det känns inte bra att man nu mera kan bli förväxlad med en mopped när man kör 125a.

cRoC skrev:
Men visst är det krut i den.. Men som sagt, moppevarning. Ush det känns inte bra att man nu mera kan bli förväxlad med en mopped när man kör 125a.

heh.. det e lite illa.. men det är kul som fan och dra på och pissa på bilar som tror dom ska köra om en moppe.. :FU

cRoC skrev:
:hördu :confused: :3freak

Moppevarning?!?!?!?! Vafan dagen nya moppar ser ut som motorcyklar. Och för det andra har du sett en GasGas EC 125? Jag har!! Så mycket större än en moped. Tro mig ni som åkt K50 kommer verkligen inte förväxla den med en moped och särskillt inte på ljudet så sluta larva er bara för att ni inte har råd med den, hade ni haft råd så hade säkert åå jätte fin nee sån vill man ha värsta tuff ju. :rofl :notme

koop skrev:
en Beta RR50 Enduro e inte så olik en EC125....

Det är den visst! Har haft en Beta RR50 02 Gul, Jag hade den med mig när jag träffade på killen på en EC 125.

Liksom bara för att ni hatar offroad behöver ni inte sitta här och snacka massa dynga. Och om ni tycker att Ecen ser ut som en moppe så måste ni ju tyckte att SM modellen ser ut som en cykel för den har ju 17 fälgar vilket gör den mycket lägre.

äh, man klarar sig med en gammal mito med:)

för 36 pengar får man ganska mkt.. köper nog hellre ngt annat för de pengarna :öl

koop skrev:
hmm.. sist jag kollade var det 38 hästar..

SM-modellen har 37 hkr, men offroad modellen har mer. SM-modellen är lite strypt på diverse ställen bla så sitter det en "landsvägsljuddämpare" på Sm-modellen...

Darre skrev:
Det är den visst! Har haft en Beta RR50 02 Gul, Jag hade den med mig när jag träffade på killen på en EC 125.

Liksom bara för att ni hatar offroad behöver ni inte sitta här och snacka massa dynga. Och om ni tycker att Ecen ser ut som en moppe så måste ni ju tyckte att SM modellen ser ut som en cykel för den har ju 17 fälgar vilket gör den mycket lägre.

Nu är det ju så att det är EXACT samma chassi i GasGas 125an som i GasGas mopeden. Så den är ju då EXACT lika stor.

Sluta med "jagvetallt" attetyden när du inte har nån koll.

EBS skrev:
Nu är det ju så att det är EXACT samma chassi i GasGas 125an som i GasGas mopeden. Så den är ju då EXACT lika stor.

Sluta med "jagvetallt" attetyden när du inte har nån koll.

Men i helvetet vilket bull shit! Varför hitta du på det?

Vafan ramen på 50cc är ju typ dubbelts så svag som 125ans, plus att 125ornas ramar andvänds 125 crossarna. Så jag tror knappast att GasGas Sm 50cc moppar(ca9hk ostrypt) modeller andvänder samma ram som Enduro och cross modellerna divs 36/42hk.

Den 125an är större än moppen och det märks, annars så är det ju så att varje ny moppe ser ut som en moppe. Dvs RS 125 ser ut som RS 50, Cagiva 125 ser ut som Cagiva 50cc osv....Så då måste ju nästan varje 125a se ut som en moped....vaaa?

Nu vill jag att herr EBS tar en mer ordentlig titt.

GasGas Rookie 50cc

04ec50.jpg

GasGas EC 125cc

04ec125.jpg

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back