Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KLart du skall ha en fet R1:aTymo skrev:hej på er.....
jag vill egentligen köpa en hoj antigen r6 eller r1 ....jag har fått min körkort för 2 dagar sen...men jag e en grym hojåkare ... kan nån ge mig ett tips på vilken av dom ska jag köpa....och varför ?????
r6 , r1, whats the difference, massa pulver i båda, r6 e ju som en blade 98Swedie skrev:Köp det du tror du överlever lättast på, i med att det är första hojen (verkar det som).
Swedie skrev:Köp det du tror du överlever lättast på, i med att det är första hojen (verkar det som).
Ingel skrev:Eftersom du redan har en R6:a tycker jag du ska slå till på R1:an, så du får lite omväxling
Ingel skrev:Däremot får jag inte lika mycket brudar som polaren på sin retta, fast jag är snabbare![]()
Tymo skrev:hej på er.....
jag vill egentligen köpa en hoj antigen r6 eller r1 ....jag har fått min körkort för 2 dagar sen...men jag e en grym hojåkare ... kan nån ge mig ett tips på vilken av dom ska jag köpa....och varför ?????
....jag har fått min körkort för 2 dagar sen...men jag e en grym hojåkare ... kan nån ge mig ett tips på vilken av dom ska jag köpa....och varför ?????
GuW skrev:... dom tittar vad som finns inuti hjälmen istället.
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |