Vill ha den nya Infocus DLP!!!

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date

Mingves

Guest
Var idag på TeleHå i gbg och kollade på e nya DLPn från Infocus...så djävla nice, vill bara ha!! Grymt bra bild!! Och för bara 16000kr, sedan med duk så kostade den 19400kr, argh....
Vill köpa men inte på lånade pengar...och jag måste köpa en soffa innan jag köper projje...soff=trist Projje==kul....aaaargh

//M

Mingves skrev:
Var idag på TeleHå i gbg och kollade på e nya DLPn från Infocus...så djävla nice, vill bara ha!! Grymt bra bild!! Och för bara 16000kr, sedan med duk så kostade den 19400kr, argh....
Vill köpa men inte på lånade pengar...och jag måste köpa en soffa innan jag köper projje...soff=trist Projje==kul....aaaargh

//M

Jag skruvade upp min nya Infocus X2 igår, funkar som en dröm, bara så du vet. :7peta

/Fenix

Coola Ola skrev:
Den med flest prylar när han dör vinner, bara så ni vet :tungan

Ola, frågan är, hur kan vi enkelt mäta detta? Enklast kanske är att checka av mot M3's tio-i-topp listor?

/Fenix

Fenix skrev:
Ola, frågan är, hur kan vi enkelt mäta detta? Enklast kanske är att checka av mot M3's tio-i-topp listor?

/Fenix

Ja, antingen det (trevlig tidning för övrigt :)) eller så mal man ner grejerna till skrot och väger dem.

Jag vill också ha en projektor, och en iPod mini, och en Airport Express, en Ducce 999a, och en Hva 570RR, och en ny TV, och.... fan då...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg