Vill ha den nya Infocus DLP!!!

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date

Mingves

Guest
Var idag på TeleHå i gbg och kollade på e nya DLPn från Infocus...så djävla nice, vill bara ha!! Grymt bra bild!! Och för bara 16000kr, sedan med duk så kostade den 19400kr, argh....
Vill köpa men inte på lånade pengar...och jag måste köpa en soffa innan jag köper projje...soff=trist Projje==kul....aaaargh

//M

Mingves skrev:
Var idag på TeleHå i gbg och kollade på e nya DLPn från Infocus...så djävla nice, vill bara ha!! Grymt bra bild!! Och för bara 16000kr, sedan med duk så kostade den 19400kr, argh....
Vill köpa men inte på lånade pengar...och jag måste köpa en soffa innan jag köper projje...soff=trist Projje==kul....aaaargh

//M

Jag skruvade upp min nya Infocus X2 igår, funkar som en dröm, bara så du vet. :7peta

/Fenix

Coola Ola skrev:
Den med flest prylar när han dör vinner, bara så ni vet :tungan

Ola, frågan är, hur kan vi enkelt mäta detta? Enklast kanske är att checka av mot M3's tio-i-topp listor?

/Fenix

Fenix skrev:
Ola, frågan är, hur kan vi enkelt mäta detta? Enklast kanske är att checka av mot M3's tio-i-topp listor?

/Fenix

Ja, antingen det (trevlig tidning för övrigt :)) eller så mal man ner grejerna till skrot och väger dem.

Jag vill också ha en projektor, och en iPod mini, och en Airport Express, en Ducce 999a, och en Hva 570RR, och en ny TV, och.... fan då...

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back