Dominator-Rocks
Guest
Såklart du vill!
För det första så måste du använda dig av Firefox som webläsare sen följer du bara den här lilla guiden som jag länkar till.
Jag installerade programmet för ca en timma sedan och hejdundran vad det går
sidorna laddar upp innan du hinner säga apa, blandannat så går SH mycket snabbare!
Programmet får
Enkelt förklarat: Programmet heter ramdisk och fungerar som så att det använder sig av lite av ramminet vid surfning istället för den vanliga HD´n och iom att ramminnet läser mycket snabbare en din HD så får du en mycket snabbare surfning.
Sen vill det ju till att du kan avara lite rammine också förstås, jag har 2gig ram och avarade 512M.
Funkar verkligen klockrent!
Och för er som inte vet så finns det två tillägg till i firefox som gör surfningen ännu snabbare Adblock och Adblock plus
Hoppas ni vågar testa det är absolut inget "humbug" och hoppas ni blir nöjda!
Mvh
Dominator-rocks
För det första så måste du använda dig av Firefox som webläsare sen följer du bara den här lilla guiden som jag länkar till.
Jag installerade programmet för ca en timma sedan och hejdundran vad det går
sidorna laddar upp innan du hinner säga apa, blandannat så går SH mycket snabbare!Programmet får
Enkelt förklarat: Programmet heter ramdisk och fungerar som så att det använder sig av lite av ramminet vid surfning istället för den vanliga HD´n och iom att ramminnet läser mycket snabbare en din HD så får du en mycket snabbare surfning.
Sen vill det ju till att du kan avara lite rammine också förstås, jag har 2gig ram och avarade 512M.
Funkar verkligen klockrent!
Och för er som inte vet så finns det två tillägg till i firefox som gör surfningen ännu snabbare Adblock och Adblock plus
Hoppas ni vågar testa det är absolut inget "humbug" och hoppas ni blir nöjda!
Mvh
Dominator-rocks
och jag har fortfarande 1500meg kvar att leka med.