Vill bara meddela...

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Hoj
En liten svart
...att Das Schlingerbolt, denna underbara novemberdag, höll vinteröppet för lugn RR-träning.
Länge sedan man var såhär lycklig, och alldeles för lång tid tills man är det igen...

P.S Uteplatserna på Rosenhill var inte direkt fullbelagda. D.S

pvcraketen skrev:
...att Das Schlingerbolt, denna underbara novemberdag, höll vinteröppet för lugn RR-träning.
Länge sedan man var såhär lycklig, och alldeles för lång tid tills man är det igen...

P.S Uteplatserna på Rosenhill var inte direkt fullbelagda. D.S

Själv besökte jag alla former av vägar på Ingarö/Värmdö denna fina höstdag. Klart bra åkning idag faktiskt förutom att den lågt stående solen fick för sig att blända mig ibland och gruset på vägarna fick för sig att göra det lite halt.

Men ack så skoj och ett par leenden förbi öronen.

sege skrev:
Själv besökte jag alla former av vägar på Ingarö/Värmdö denna fina höstdag. Klart bra åkning idag faktiskt förutom att den lågt stående solen fick för sig att blända mig ibland och gruset på vägarna fick för sig att göra det lite halt.

Men ack så skoj och ett par leenden förbi öronen.

jag var oxå ut på en fin eftermiddagstur.. dock slutade det med fullt race i farter över 260 blås... på våt vägbana :D

Polly skrev:
*avis*

Ska vi ta en sväng på lördag?
*avis* d e bara förnamnet, skulle ut och köra i dag men batteriet var tomt :mad: det har ju varit underbart väder i dag *suck*

Mmm, det var verkligen en fin dag idag. Fan va alla glodde, dock. Folk tror man är galen när man tar ut hojen såhär års :va Ska strax åka hem med hojen till garaget.

En annan jobbade hela dagen...

Till helgen ska det bli regn...men då är man fyllesjuk så det gör inte så mycket. :huvet

Man kör max september ut, har ni inte fattat det? ;)

Ne man kör året om !!! <---SANT!!!!!
Jag åkte ner en sväng till österrike nu i okt-nov de va helt ok !! förutom att de va grymt kallt från trelleborg-sthlm .. har alldrig frusit så i mitt liv!!! o snö va de ochså!!! (Y)

klart man e ute å åker, gjorde skövde osäkert med Duken idag hehe

Jarle skrev:
*avis* d e bara förnamnet, skulle ut och köra i dag men batteriet var tomt :mad: det har ju varit underbart väder i dag *suck*
Då rullar man igång han vettu! :) Jag och Johan gasade satan idag också, fast vid 21-tiden :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park