Thermal
:borrar olja.
Nursey skrev:Hahahaha..har du inte grejat det ännu hahaha![]()
Trevligt att man kan glädja en medmänniska så enkelt
För att hålla sig till topic, otrevliga människor på BBB support ligger inte så bra till heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nursey skrev:Hahahaha..har du inte grejat det ännu hahaha![]()
Mattias skrev:<-- En sån där!:kocko
![]()
Gabor skrev:Föraktar mest de som inte respekterar andra människors yrkesval, och inte kan låta bli att kasta skit på enskilda individer.![]()
Sen att kalla hallick för yrke, fy fan...

Får man fråga varför? Det finns bra bärnegrer och dåliga bärnegrer. Den här t ex, hon har väl inte gjort dig nåt ont?Mattias skrev:Bärnegrer!![]()
Jag valde annat och kompletterar lite
Snorfen skrev:Är det misslyckade miffon som sumpade chansen att bli polis?
Kia skrev:Det var diplomatiskt svarat för en gångs skull...Nu vet ju jag att du har ett lite "konstigt" förhållande till lapplisor... Men det är helt okej att vara lite ömsint ibland....
![]()
![]()
General E skrev:Listan.
1. Pilot
2. Militär
3. Polis eller brandman
4. Securitasvakt eller """DÖRRVAKT"""
5. Hemvärnet
Gabor skrev:_ FAN SNUBBE, DU SER KRALLIG UT, JOBBAT SOM DÖRRPOST LÄNGE , VA ??
Menat till mig eller nått som folk brukar säga till dig??General E skrev:Menat till mig eller nått som folk brukar säga till dig??
General E skrev:Listan.
1. Pilot
2. Militär
3. Polis eller brandman
4. Securitasvakt eller dörrvakt.
5. Hemvärnet
Jag håller med, fastighetsmäklare står lågt i kurs. Vem som helst kan dra på sig kostym, kopiera upp lite prospekt, sätta ett helt sjukt lågt utgångspris och stå i dörren till en lägenhetsvisning och kalla folk för "ni" och "er" och se sådär allmänt nonchalant ut. Det är liksom inget som kräver någon som helst intelligens. Att de som regel inte kan svara på de mest grundläggande frågorna om objektet gör ju att man undrar varför inte en robot eller en tränad apa lika gärna kan utföra deras jobb.urf skrev:Foraktar inga av de foreslagna yrkeskarerna (raknar inte Hallick som ett yrke) aven om fastighetsmaklare brukar kunna vara riktigt oprofesionella.
Markus skrev:Hur yttrar det sig då?
Personligen tycker jag de är guld värda, men jag får aldrig böter å andra sidan.![]()
Åk ner på stan och kolla hur alla avskum som inte har garage blockerar för snöröjningen i natt.![]()

Freddy82 skrev:Bilmekaniker - finns inget mer jag hatar än att lämna bort bilen till nån jävla idiot för att man inte har tillgång till plats&verktyg själv, osså byter dom fel grejer, gör ett dåligt jobb och tar betalt som om de vore nå jävla advokater samt drar nån rövarstory om hur läget ligger till.
![]()
![]()

6. ...General E skrev:Listan.
1. Pilot
2. Militär
3. Polis eller brandman
4. Securitasvakt eller dörrvakt.
5. Hemvärnsman
Håller med!Mr Vader skrev:Varför måste man kasta skit på människor som försöker tjäna sitt levebröd på ett hederligt sätt...![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |