Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kay skrev:7 grader och strålande sol. Ahh... Hur ser det ut i övriga sverige?
Nepp... Om man skulle masa iväg o starta bågen?![]()
Sitter här å har skinstället, hjälmen, ryggskydd, stövlar å handskar å ett slipon. Det kommer man fan itne långt med. JAG VILL KÖRA JU!
hållundan skrev:FAN!!!!Sitter här å har skinstället, hjälmen, ryggskydd, stövlar å handskar å ett slipon. Det kommer man fan itne långt med. JAG VILL KÖRA JU!
Men på fredag, då jävlar =)
![]()
Om man skulle köra en sväng? Gris!Chris Husky skrev:Jag har oxå allt det där + en hoj.Om man skulle köra en sväng?
![]()

A föffan. Tänkte ringa han sen, så vi får la se!!!Chris Husky skrev:Önskar ni sällskap så bara hojta till. Det får nog bli en repa efter jobbet

Vill inte verka negativ (jo, ok då) men på fredag kommer säkert snön igen (kolla väderprognoserna)!hållundan skrev:Men på fredag, då jävlar =)

hållundan skrev:A föffan. Tänkte ringa han sen, så vi får la se!!!
![]()
SLuta nu.Foggy skrev:Vill inte verka negativ (jo, ok då) men på fredag kommer säkert snön igen (kolla väderprognoserna)!
/F. i det soliga & åttagradiga Göteborg![]()
Aföffan. Det är givet =)Chris Husky skrev:Pm:a mig om ni ska ut. Annars om du ser ngt svart vrålade as som flänger runt på gatorna så vet du att det är jag!![]()
hållundan skrev:SLuta nu.![]()
Det är fint på fredag. DÅ kommer jag ju hem till min båge ju...
Låter jefligt bra... Om så blir fallet kanske folk ses på G-platsen?Foggy skrev:Ok, då säger vi det så kan en annan ut å köra igen oxå
/F.

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”