Vilket väder!

  • Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
7 grader och strålande sol. Ahh... Hur ser det ut i övriga sverige? :tummenupp

Nepp... Om man skulle masa iväg o starta bågen? :D
 
Kay skrev:
7 grader och strålande sol. Ahh... Hur ser det ut i övriga sverige? :tummenupp

Nepp... Om man skulle masa iväg o starta bågen? :D

FAN!!!! :huvet Sitter här å har skinstället, hjälmen, ryggskydd, stövlar å handskar å ett slipon. Det kommer man fan itne långt med. JAG VILL KÖRA JU!

Men på fredag, då jävlar =)

:banana
 
hållundan skrev:
FAN!!!! :huvet Sitter här å har skinstället, hjälmen, ryggskydd, stövlar å handskar å ett slipon. Det kommer man fan itne långt med. JAG VILL KÖRA JU!

Men på fredag, då jävlar =)

:banana

Jag har oxå allt det där + en hoj. :7peta Om man skulle köra en sväng? :D
 
Chris Husky skrev:
Jag har oxå allt det där + en hoj. :7peta Om man skulle köra en sväng? :D
Gris! :) Jag ska ringa fluppen sen å fråga om han vill åka en sväng, så jag kan få köra av mig lite =)...

Men snart har jag tatt ner min baby hit ner till Halmstad, då får vi köra lite!!

:banana
 
Nåt liknande här. Stod o snackade hoj med en polare på gymmet innan, fan va sugen man blir på att köra när det är sånt här väder!
 
hållundan skrev:
Men på fredag, då jävlar =)
Vill inte verka negativ (jo, ok då) men på fredag kommer säkert snön igen (kolla väderprognoserna)!
/F. i det soliga & åttagradiga Göteborg :hej
 
hållundan skrev:
A föffan. Tänkte ringa han sen, så vi får la se!!!

:hej

Pm:a mig om ni ska ut. Annars om du ser ngt svart vrålade as som flänger runt på gatorna så vet du att det är jag! :D
 
Foggy skrev:
Vill inte verka negativ (jo, ok då) men på fredag kommer säkert snön igen (kolla väderprognoserna)!
/F. i det soliga & åttagradiga Göteborg :hej
SLuta nu. :4skrika

Det är fint på fredag. DÅ kommer jag ju hem till min båge ju...

FAn....
 
Foggy skrev:
Ok, då säger vi det så kan en annan ut å köra igen oxå :tummenupp
/F.
Låter jefligt bra... Om så blir fallet kanske folk ses på G-platsen?

Nåväl. Vi får hålla koll på vädret å hojta te i gbg-tråden...

:hej
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top