Vilket skinnställ har du?

Har du flera ställ; välj det du i huvudsak nyttjar.


  • Antal röstningar
    0
Kör Arlen Ness, grymt nöjd. Inga problem med dragkedjor, de kvalitetsproblemen skall vara fixade nu... Köpt -06
Jacka 2494
66-3011-50.jpg

Byxa 3260
66-32601-50.jpg
 
Crotchrocket skrev:
2196635 Kör Arlen Ness, grymt nöjd. Inga problem med dragkedjor, de kvalitetsproblemen skall vara fixade nu... Köpt -06
Jacka 2494
66-3011-50.jpg

Byxa 3260
66-32601-50.jpg
vill du kankse berätta vart du köpt dem? verkar billigt o snyggt
 
RST Pro

Köpt från Cissibury i England, kannonställ som matchar klart dyrare tillverkare både till kvalitet och look.
 
Har ett Clover av samma sort som Swedie kör/körde omkring i.. Vet inte om han bytt nu :confused:
Är skitnöjd med det förutom att den lilla saken man drar dragkedjan med gick sönder så nu har jag en nyckelring där istället. Men det duger till mig. Kan inte tänka mig att man får så mycket bättre skinnställ för 6500:-
 
2 delat joe rocket speedmaster känns klockrent och var billigt gav 4795:- från usa för ett ställ som kostar runt 8000:- i sverige
 
skinnställ

jag har ett segura
gordon på bike sa att
det var förhud från elefant:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top